Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Modernizacja sprzętu - dofinansowanie

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Szczecin

Question Modernizacja sprzętu - dofinansowanie

Jestem fotoamatorem, który fotografią zajmuje się od 4 lat ( ostatnie pół roku na poważniej ). Chcę zajmować się fotografią ślubną jak i studyjną. Zainwestowałem do tej pory z własnej kieszeni w kilka szkoleń ( kurs fotografii ślubnej, praca w studio z lampami, retusz Hi-END skóry, obróbka repoglamour oraz praca z lampami reporterskimi strobist ). Tak się złożyło, że trafiła się szansa dofinansowania z Urzędu Pracy i mój wniosek został pomyślnie rozpatrzony. Do tej pory pracowałem na tym co w stopce - myślę, że 7D+Sigma 35mm 1.4 + Canon 85mm 1.8 uda mi się sprzedać w granicach ~4-5k ( byłaby to kasa na wynajem lokalu pod studio na start ). Po dosyć długiej lekturze tego forum, zmontowałem sobie zestaw dla siebie - byłbym wdzięczny gdybyście spojrzeli i wytknęli błędy lub doradzili coś innego jeśli uważacie, że te pieniążki można by mądrzej zagospodarować. Proszę nie traktować tematu jako przechwałki, za każdą uwagę dziękuję.

BODY : 5D III - 11.000zł
    OBIEKTYWY : Sigma 35mm 1.4 - 3.500zł + Sigma 85mm 1.4 - 3.600zł
    MONITOR : Eizo ColorEdge CX240 - 5.400zł
    LAMPA : 430 EX II ( posiadam już )
    WYPOSAŻENIE STUDIA : statywy, tła, 3x yn-622c, octa 150cm, strumienica, beauty dish 70cm biały, 2x Quantuum r+600 + 2x strip 180x40cm ( posiadam już )

- - -

suma : 23.500zł | kwota dofinansowania 22.100zł

Początki nałogu
    Miasto
    IL

Domyślnie Odp: Modernizacja sprzętu - dofinansowanie

Kilka uwag:
    Body - moim zdaniem przeinwestowane - na początek lepszym pomysłem byłby 6D, ew. 5D2 plus obowiązkowo jakiś zapas. Zostawiłbym sobie 7D w tym celu.
    Obiektywy - OK, ale stanowczo jakiś dodatkowy szeroki - na imprezy 35mm będzie często za długie,
    Monitor - nie siedzę w temacie, ale to chyba trochę wyższa półka. Myślę, że starczyłoby jakieś Eizo ze średniej.