Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Wątek: Obiektyw do 1000zł

Mieszany widok

Domyślnie Obiektyw do 1000zł

Witam,
    na wstępie zaznaczę, że szukałem na forum pod hasłem jak w temacie, ale nie znalazłem nic podobnego, choć kilka tematów mnie zainteresowało.

Jestem początkującym fotografem i niedawno kupiłem sobie 5dmk1 + do tego 50 1.8 z polecenia znajomego.
    Otóż chciałbym bardziej wciągnąć się w fotografię i zasmakować każdej ogniskowej, żeby sprawdzić co tak naprawdę mi się podoba i co mnie wciąga. wcześniej miałem Olympusa e510 i do dłuższych ogniskowych jestem przyzwyczajony zważywszy na cropa, stąd chęć spróbowania czegoś szerszego co było mi obce, nie ukrywam jednak ze z czasem zabraknie mi czegoś dłuższego niż 50 więc i za tym będę się rozglądał.

Zastanawiałem się np. nad 28-70/F3.5-4.5, ale nie jestem pewny czy ten zakres na długo mi wystarczy, bo ani to szeroki kąt, ani tele bardziej jest rozszerzeniem 50, którą już posiadam. Przeglądałem tylko obiektywy Canona, bo szczerze mówiąc co do innych firm to nawet nie wiem jak będą one współpracowały.

Nie planuję zarabiać na sprzęcie dlatego nie zamierzam wydawać kroci na te niezbyt tanie zabaweczki Najchętniej kupiłbym sobie albo coś szerszego + tele najchętniej oba max 1500zł lub jakiś obiektyw, który chwyci mi zakres od szerokiego do tele, powiedzmy cos jak 24-105 na którą mnie nie stać tu bym celował max 1200zł, chyba że ktoś mnie skieruje w odpowiednią stronę.

Moje obecne pytanie, to jak się uczyć by nie zbankrutować W co się wkręcić by nie żałować, od czego mam zacząć?

Domyślnie Odp: Obiektyw do 1000zł

Przypadkiem trafiłem też na obiektyw sigma 17-70, co o nim myślicie, jak on współpracuje/sprawuje się? Do tego dorzuciłbym Sigma 70-300 F4-5.6 i chyba byłby już pełny zakres, który mnie interesuje. Jeżeli zainteresowałyby mnie szersze kąty to z szansę wymieniłbym sprzęt na coś lepszego, a tak miałbym uniwersalny zestaw.