Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Canon 600D (matryca ASP-C) -> Jaki obiektyw do portretu/fashion?

Miasto
    Warszawa

Domyślnie Canon 600D (matryca ASP-C) -> Jaki obiektyw do portretu/fashion?

Dzień dobry wszystkim,

od razu podkreślę, że nie boję się google ani opcji szukaj na forum , pomimo tego nie znalazłem konkretnej odpowiedzi...

Od kilkunastu dni jestem szczęśliwym posiadaczem lustrzanki Canon 600d, a więc jestem zielony w temacie fotografii.

Zaraz powiecie, że temat wałkowany - ok - wałkowany, ale z lustrzankami z matrycą FF.

Chciałbym dobry tani obiektyw (do 1000 zł) do portretów i fashion, pamiętajcie, że w Canonie matryca to ASP-C.

Myślałem nad:

1. Canon EF 85 mm/1.8 ~ 1100 zł - używany
    2. Canon 50 mm/1,8 ~ 410 zł - nowy
    3. Canon 50 mm/1,4 ~ dobry, ale to już ponad 1300 zł, nie stać mnie. Zaraz ktoś powie, po co umieszczasz ten obiektyw
    jak Cię nie stać... Celowo podobno 1.4 nigdy nie wykorzystam do portretów, a i tak on dobrze ostrzy dopiero przy 1,8 więc
    po co przepłacać? Lepiej, 50 mm/1,8 i uważać bo delikates (plastik).
    4. Canon EF 35mm f/2 IS US ~ 900 zł - używany -> ten mnie naprawdę zaciekawił, co myślicie?

jak zauważyliście wszystkie obiektywy są stałoogniskowe chyba dobry wybór do portretów i fashion/glamour?

Moim numerem jeden był Canon 85 mm (ponoć super bokeh), ale przy matrycy ASP-C wychodzi nie 85 mm tylko ponad 130 mm tak?
    Ile trzeba ""odejść" od modela by zrobić mu portret tym obiektywem?

Który obiektyw najlepszy? A może inny, ale uwaga, tylko CANON

Aha pamiętajcie, że pytania mogą być dla Was głupie, ale dla mnie zielonego baardzo ważne
    Z góry Bardzo Dziękuję ) za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez Lucashco ; 08-04-2013 o 14:44

Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie Odp: Canon 600D (matryca ASP-C) -> Jaki obiektyw do portretu/fashion?

Cytat Zamieszczone przez Lucashco Zobacz posta