Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Zaawansowany kompakt, co wybrać ?

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    W-wa/Bielany
    Posty
    4 813

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
    Uważaj na Sony. Jak tylko się zepsuje to już koniec. Nie ma co liczyć na serwis...
    hmm dziwne a mi wymienili matryce w kamerze, prawie ze od reki :-)

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Przemoc
    Tomek, czy to znaczy, że po gwarancji serwis Sony się za to nie zabiera ?
    Skąd masz te informacje?
    On się na gwarancji za to nie zabiera! A wiem to ze swojego doświadczenia. Zepsuł mi się monitor i odmówili naprawy lub wymiany na nowy. Było to jeszcze na gwarancji. Musiałem kupić sobie inny. Jak ktoś nie wierzy, to moge skany pism przysłać
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  3. #13
    Początki nałogu Awatar Przemoc
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    52
    Posty
    319

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
    On się na gwarancji za to nie zabiera! A wiem to ze swojego doświadczenia. Zepsuł mi się monitor i odmówili naprawy lub wymiany na nowy. Było to jeszcze na gwarancji. Musiałem kupić sobie inny. Jak ktoś nie wierzy, to moge skany pism przysłać
    To chyba go sam popsułeś ? Innej opcji sobie nie wyobrażam.
    BTW Sam mam LCD Sony, będę musiał ostrożnie się z nim obchodzić. ;-)
    Pozdrawiam

    PrzemoC

  4. #14
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Niee. Nawet nie umiałbym go tak popsuć. Ekran robił się czerwony. Trzy razy zabierali go do serwisu i tylko regulowali jakieś parametry, żeby pochodził jeszcze z tydzień (gwarancja się kończyła, liczyli, że dotrzyma). Zgodnie z gwarancją, w takiej sytuacji przysługiwała mi się wymiana na nowy lub zwrot kasy. Mam serie pism, w których sony polska pisze, ze mam całkowitą rację i należy mi się, ale nie dostanę, bo nie. I nie dostałem. sony europa ignoruje sprawę (pisałem serię emaili)...
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  5. #15
    Początki nałogu Awatar Przemoc
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    52
    Posty
    319

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
    Mam serie pism, w których sony polska pisze, ze mam całkowitą rację i należy mi się, ale nie dostanę, bo nie. I nie dostałem. sony europa ignoruje sprawę (pisałem serię emaili)...
    Trzy miesiące temu oddałem do serwisu monitor CRT 17" Philipsa, roczny, na gwarancji, wada niegroźna ale upierdliwa (piszczący trafo). Przez 2 m-ce cisza, prawie o nim zapomniałem. W styczniu odebrałem telefon, miły głos poinformował mnie, że monitor jest do wymiany, niestety nie mają już modelu 107..., pytają grzecznie czy przyjmę 109..., zgodziłem się i po tygodniu odebralem nowiutką 19-tkę. Szybko ją sprzedalem i kupiłem LCD Sony.

    A teraz Ty mnie tu nastraszyłeś , "zamienił stryjek siekierkę na sony".
    Pozdrawiam

    PrzemoC

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •