A może najprościej byłoby napisać do autora lub retuszera tych fotek?![]()
A może najprościej byłoby napisać do autora lub retuszera tych fotek?![]()
- FB -
Canon + szkła
Zamiast głupio prowokować to czytaj ze zrozumieniem, bo użyłem słowa 'podejrzewam'. Akurat w tej sprawie nie próbowałem i nie mówię, że nie warto próbować, bo mimo wszystko cień szansy zawsze istnieje. Jednak każdy kto jest choć trochę inteligenty wie, że na skrzynki mejlowe ogólnodostępne dla widzów wpływa mnóstwo wiadomości, a połowy z nich pewnie nikt nawet nie czyta, bo nie ma takiej fizycznej możliwości, nie mówiąc już o zdobywaniu aż tak zaawansowanych informacji o jakich tutaj mówimy.
Pod tym adresem znajdują się adresy skrzynek PR'owców TVN'u, którzy odpowiadają za poszczególne programy: Zespół Public Relations TVN - Kontakt - Biuro Prasowe TVN Jeśli w ogóle pisać, to myślę że najprędzej do tych ludzi. Nie zaszkodzi spróbować.
W odcinku gdzie była robiona ta sesja wymienione jest nazwisko fotografa - ja nie mogłem znaleźć na niego namiarów, ani nie wiem kto to jest (nie interesuję się tą dziedziną fotografii). A jeśli chodzi o dotarcie do retuszera - bądźmy poważni - nad tym programem pracuje mnóstwo osób, bez znajomości jest to raczej nie wykonalne, do kogo byś nie zadzwonił/napisał maila.
- FB -
Canon + szkła
OH. Bo ludzie z TVNu to zyja na Olimpie i jadaja kolacje z Bogami... Cos podobnego.
A co do samej obrobki to nie jest to raczej zaden "efekt" czy inny "cud filtr"
Trzeba po prostu usiasc i nadac zdjeciu taki wyglad. Wiec zabawa z kolorystyka, dodge & burn i tym podobne. Zazwyczaj lista rzeczy jest dosc "ograniczona" i nie ma tu zadnej wiedzy tajemnej wbrew temu co niektorzy sadza.
Poszukaj sobie tutoriali o tym jak nadac zdjecia roznorodna kolorystyke, poczytaj poogladaj, a potem usiadz i kombinuj.
Pamietaj tylko ze robienie czegokolwiek "po calosci zdjecia" cud filtrami, pluginami i innymi ulatwiaczami w 99% przypadkow da marne efekty. Jesli juz uzywac gotowcow to potem trzeba maskowac efekty i uzywac ich selektywnie na konkretnych partiach zdjecia, w przeciwnym wypadku bedzie od razu widac ze poswieciles na obrobke 30 sekund. A kluczem do obrabiania zdjec nie jest kurczowe trzymanie sie idealnych wytycznych, wzorcowego balansu bieli na karteczce za 200$ itp... tylko "zabawa i patrzenie na efekty jakie sie uzyskuje"
Ostatnio edytowane przez Maver ; 06-04-2013 o 01:20
--
Pozdrawiam
Krzysztof Zagórski
6D - EF 24-70/2.8L USM + EF 50/1.8 II + EF 70-300/4-5.6 IS USM + EF 85/1.8 USM - 580EX II + YN565EX + YN568EX- YN-622C - Bowens 500R kit + akcesoria
Nie mnie się wtrącać biskupom w robotę.