5D, 2x6D, 16-35/4ISL, 20/1.4A, 24-70/2.8LII, 24-85/3.5-4.5, 50/1.4, 50/1.8STM, 55/1.8, 85/1.8, 135/2L, 200/2.8LII, 70-300 4-5.6II, 100-300/5.6L, 400/5.6L
600EX-RT, 430EXII, 568EXII
CX241, i1DisplayPro, L850, SC-P600
Dużo zależy od odległości ostrzenia - czym bliżej tym ciężej trafić.
Nie wiem co masz na myśli pisząc "ciemna sala"?
Sigmy nie mam, ale jako że w innym wątku, ktoś pisał, że połączenie Canona 50 1.4 z 6D i bocznymi punktami to totalna porażka i nie da się tym zrobić żadnego zdjęcia to w sobotę spróbowałemSala - "lasery", trochę światła na ścianach i suficie. wychodziło iso 8000 f 1,6; 1/125 (bez wspomagania z lampy), odległość kilka metrów - raczej wolny taniec. Zrobiłem tak na bocznych punktach około 20 zdjęć, z czego 4 były całkiem "przestrzelone" - reszta OK. Czy to dobry wynik - nie wiem? Mnie zadowala, gdyż przed likwidacją luzów w obiektywie - co właśnie uczyniłem kilka dni wcześniej - proporcje celności były odwrotne
![]()
Ostatnio edytowane przez tlustyx ; 26-01-2016 o 13:45
6D; 5DII; C 24-70 2.8L; C 24-105L; C 70-200 2.8L; C 35 2.0 IS; C 50 1.4; C 85 1.8; S 17-35 2.8-4
Moje fotki Moje fotki II
6d s35 1.4 + 580ex - tylko centralny punkt bez bocznych. Sala ze strobo i lekkim oświetleniem. Większość zdjęć na iso6400 i f 2.0 + błysk. Jestem niezadowolony bo kila fajnych kadrów uciekło ze względu na zbyt długi dojazd af lub minimalnie przestrzelenie.
celuloid warrior
Nie wiem jak sigma ale canon 35 1.4 z canonem 5dII działa super z 5d MK III - tak szybko ze czasami w cichym trybie czy w ogóle ustawia ta ostrość. Stad bałem sie sigme 35 - wielu uważało to za błąd jednak ja jestem zadowolony![]()
modeststudio.pl
facebook.com/modeststudio
@freemodest napisz to proszę po polsku.
Miłego dniamoja www
Dzięki!![]()
Miłego dniamoja www
Heheh @aptur - dzieki ze w moim imieniu wytłumaczyłeś w skrócie o co mi się rozchodziło - bo rzeczywiście pisząc wcześniejszy post musiałem być bardzo zmęczony biorąc pod uwagę składnie![]()
modeststudio.pl
facebook.com/modeststudio
Ja mam 24L II i sobie chwale. Już nauczyłem sie pracować z jej kapryśnym AF
L