Podobno działa na aps-h, tylko z winietą 3ev.
Podobno działa na aps-h, tylko z winietą 3ev.
u żółtych masa ślubniaków robi kasę używając Nikkor 35/1.8, który jest zaprojektowany pod aps-c i od biedy da się go uzywac z FF, z ogromna winieta - ktora da sie usunac.
ogromna winieta z Nikkor 35/1.8 na FF? no problem, i jak widac mozna zarabiac kase na obiektywie z winieta wieksza niz 5EV
24L i winieta? - wada, że pożal sie Panie Boże, ojezusmaria
to tak apropos winietowania obiektywow.
winieta to ŻADEN problem.
nie rozumiem, jak mozna nie decydowac sie na zakup obojetnie jakiego obiektywu, bo mocno winietuje.
Ostatnio edytowane przez BeatX ; 12-07-2013 o 17:40
Fuji X-H2 | Viltrox 13/1.4 | Fujinon 16/1.4 R WR| Fujinon 23/1.4 R LM WR| Fujinon XF 35/1.4 R | Viltrox 75/1.2 PRO
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/
Myślę, że winieta to najmniejszy problem. W przypadku np. 24mm L winietka nie może być uznana za coś co dyskwalifikuje takie szkło i decyduje o jego zakupie... Byłaby to ostatnia rzecz jaką wziąłbym pod uwagęChętnie przeglądnąłbym sample z połączenia SIGMY A 18-35 mm f/1.8 DC HSM i 5D Mark III
![]()
Ostatnio edytowane przez digital.photography ; 12-07-2013 o 17:53
Witam,
mam takie pytanie jak sobie radzicie z transportowaniem sprzętu w kościele/sali.
Jakieś sakwy na pasku, albo jakaś torba na pasku. Do samego kościoła to z plecakiem to nie bardzo?
Jak na 2 body to pasek r-strap czy inny wynalazek z szelkami.
Pytam z czystej ciekawości![]()
- FB -
Canon + szkła
Zadne paski, kamizelki czy torby. Plecak ktory klade na lawke przed goscmi i zaden klopot
Skupiam się na zdjęciach a nie na tym czym fotografuję.
no chyba, ze chce sie zmienic obiektyw i spacerek do plecaka
ja ostatnio kupilem sobie to:
Lowepro S&F Light Belt & Harness Kit - Pas/pasek/szelki - Torbylowepro.pl
i jest git![]()
Fuji X-H2 | Viltrox 13/1.4 | Fujinon 16/1.4 R WR| Fujinon 23/1.4 R LM WR| Fujinon XF 35/1.4 R | Viltrox 75/1.2 PRO
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/
no troche jest, bo musisz co zmiana szkla to wracac sie do plecaka.
idac po szklo, to jestes tak jakby na chwile "out" jezeli chodzi o pilnowanie rejestrowania wydarzenia.
oczywiscie, zawsze podczas drogi po obiektyw mozesz sie szybko cofnac i pstryknac /jezeli cos sie wydarzylo/, po czym wznowic spacer do torby - ale po co?
trzymanie obiektywow w torbie fotograficznej postawionej gdzies tam = wiecej chodzenia, mala uniwersalnosc.
rozwiazanie jakie proponujesz imho to dobra opcja pracujac na dwa bodywtedy glowna szkla zawsze przy sobie, a po dodatki raz na jakis czas spacerek do torby.
.Irwusek zaczynalem od pasa na obiektywy lowepro + sakwy na obiektywy, tez lowepro
tak latałem przez 3 lata, ale teraz na czwarty rok pstrykania slubow, olalem wyglad na rzecz wygody i sprawilem sobie b. wygodne buty (kosztem zmniejszenia poziomu "wyjsciowego look")no i szelki + pasek.
wygoda i komfort bez porownania.
Ostatnio edytowane przez BeatX ; 03-08-2013 o 18:38
Fuji X-H2 | Viltrox 13/1.4 | Fujinon 16/1.4 R WR| Fujinon 23/1.4 R LM WR| Fujinon XF 35/1.4 R | Viltrox 75/1.2 PRO
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/
Z praktyki powiem, że to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie.
Chcemy sfotografować / sfilmować parę młodą z rodzicami/gościmi w tle - a tutaj w pierwszej ławce widziałem już nieraz plecaki, torby, statywy, lampy, kurtki fotografa/kamerzysty - nie wygląda to najładniej w kościele.
Jeżeli już zostawiać sprzęt to w nawie bocznej - tak aby nie był uwieczniany przez fotografa/kamerzystę.
Ostatnio edytowane przez Vter ; 03-08-2013 o 19:26