Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Prośba o radę

Mieszany widok

Dopiero zaczyna

Domyślnie Prośba o radę

Witam.
    Mam pytanie czy jest sens kupowąc strumienicę z plastrem miodu na zewnętrzną lampę błyskową canon 580 ex II??. Jestem początkującą fotografką i interesuje mnie najbardziej fotografia portretowa. Chiałabym się od was dowiedzieć ,poradzić czy jest sens kupować coś takiego
    http://www.ebay.pl/itm/310382139661?...84.m1423.l2649
    czy takie same efekty i rezultaty uzyskam np. w photoshopie albo lightroomie i czy w związku z tym poprostu szkoda wydawać na to pieniędzy,

Będę wszystkim wdzięczna za wszelkie wskazówki rady.

pozdrawiam Natalia

Coś już napisał Awatar pathar
    Miasto
    Lublin

Domyślnie Odp: Prośba o radę

Strumienica pozwoli Ci zwężać i ujarzmiać snop światła wydobywający się z lampy. Jeśli uważasz, że jest Ci to potrzebne w jakiś sposób do portretów, to pewnie sobie kupisz. Często stosuje się ją na lampie która doświetla tło tworząc "aureolę" czy inne efekty świetlne w zależności od upodobań. Oczywiście ograniczeniem jest tutaj własna wyobraźnia
    Piotr Dejneka

Canon 6D, 5D, C 70-200/2.8, C 50/1.8 STM, S 35/1.4, C 17-40/4, S 85/1.4

piotrdejneka.pl

mk
    Guest

Nie kupuj plastiku... Kup snoot ale materiałowy na rzep strumienica SNOOT na lampę błyskową systemową GDY (3097021652) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. <- np taką... Plastik jest stałym modyfikatorem, z materiałowego możesz zrobić więcej, ja np używam do kierowania światła na jedną stronę, ujarzmiam je przy parasolkach itp ; ) Przydaje się częściej niż ten plastik, na początek z modyfikatorów światła polecałbym jednak zakupić parasolki i wyzwalacze... Snoot mało się przydaje przy portretach

Coś już napisał Awatar skylight

ja bym ciut dołożyła i wzięła troszkę większy zestaw Portaflex: 3 odbłyśniki do lamp reporterskich LA-AR-PORTASET - Softboxy / Modyfikatory - Fripers.pl