Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
hobbystycznie - brak czasu niestety :-(
70-200/2.8L to wspaniałe szkło. Problem polega na tym, aby dokładnie wiedzieć, czego się chce. Wielkoś rzeczywiście nie jest w zasadzie problemem, choć na spacery go nie polecam. Jednak byłem z nim w tym roku na nartach i to, co generował dawało mi satysfakcję, vide blog w stopce.
Problem w tym, że dla mnie ta uniwersalność robi się jednak mocno względna. Jeśli chodzi o obrazek, to pewnie 200/2.8 jest fajną alternatywą. Pytanie, jak bardzo w ogóle potrzebne jest to 200. Czy nie lepszy jest zestaw klasycznej portretówki, np 85/1.8 i czegoś dłuższego. Piszę o sytuacji amatora, który nie robi nagminie sportu, lub podobnych, a ma pełną klatkę.
Pomijam, że dobra stałka L zazwyczaj daje obrazek dużo lepszy od 70-200.
Rozwiązałem dylemat. 100/2 ze mną zostało, a 70-200 "się zamienilo" na wersję z ISAmen. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Naprawdę pomogły.
Sprzęt - dekielek z przyległościami.
Fumare humanum est!
No to witaj w klubie. Będziesz miał lekko, poręcznie i nieprzyzwoicie ostro![]()
"C’est en faisant n’importe quoi, qu’on devient n’importe qui!”