Czad!
A może chodziło im o lampy światła ciągłego żeby wystrzeć się asów rozkladających halogeny budowlane bo tonie rzadkość.
Czad!
A może chodziło im o lampy światła ciągłego żeby wystrzeć się asów rozkladających halogeny budowlane bo tonie rzadkość.
Ja się wcale nie dziwię.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Ja bym z takiej sali zrezygnował. O "klimacie" podczas uroczystości to ja mam zadecydować ( myślę oczywiście o młodych), a nie jakiś manager. Jak dobrze, że nie muszę się w to "bawić". Pozdrawiam
Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
hobbystycznie - brak czasu niestety :-(
http://www.obiektywni.pl/autorzy/aut...68-0-0-0-0.php
http://www.canon-board.info/galerie-...karaiby-84676/
Sprzęt: C650D+BG-E8, T17-50/2.8, C550EX dawniej: C20D, C300D, G3, S70-200/2.8, C50/1.4, T17-35/2.8-4.0, T90/2.8 macro...
Ale to może z kolei wynikać z tego że młodzi zażyczyli sobie przykładowo nastrojową dekorację światłem i teraz ktoś kto tym wszystkim zarządza podpisał umowę z firmą, która to firma powiedziała: OK będzie, pod warunkiem że nie przyjdzie kamerun z halogenem i cały nastrój szlag trafi (piszę tu o konkretnej sytuacji z którą moja firma miała do czynienia). Ot po prostu jak się samemu wymyśla szczegółowe zastrzeżenia w umowach to nie ma się co dziwić że inni też mogą.
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 06-12-2014 o 22:28
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
A moze boją się, że z tego, co skasują od młodych, na prąd im nie zostanie...![]()
Człowiek myślał, że jak kupi lustereczko, to będzie jak w bajce...A tu gniot za gniotem![]()
c600d; c 50/1.8; t 17-50/2.8->5Dc;50 1.4;70-210 3.5; 35 2.0 i inne...
mój FB
mój Flickr
Ale tu jest mowa o błyskaniu lampą, a nie filmowania z załączonym na stałe halogenem. A to zasadnicza różnica, bo lampa błyska tylko w czasie wykonywania zdjęcia, więc klimat sali pozostaje bez zmian. Już prędzej zrozumiałbym, aby w ogóle nie błyskać. Czy lampa odpali z mocą 10% czy 100% to i tak dla uczestników nie będzie różnicy. Tak czy siak, dla mnie opisana sytuacja to absurd. Sam odmawiam "podobnych" tego typu zleceń. Pozdrawiam
Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
hobbystycznie - brak czasu niestety :-(
jakbym usłyszał ten warunek przy podpisywaniu umowy to uśmiechnął bym się serdecznie i powiedział spokojnie, że albo mam całkowicie - i bezwarunkowo wolną rękę do pracy, albo umowy nie podpisuję i niech młodzi szukają kogo innego![]()
Proste![]()
Fuji X-H2 | Viltrox 13/1.4 | Fujinon 16/1.4 R WR| Fujinon 23/1.4 R LM WR| Fujinon XF 35/1.4 R | Viltrox 75/1.2 PRO
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/
może to jakaś bardzo zabytkowa sala ?
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200