Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Bracket - kilka pytań

  1. #1

    Domyślnie Bracket - kilka pytań

    Witam,
    Chce zaopatrzyć się w bracket, natomiast mam kilka pytań. Mam 500D z podpiętym gripem. Czy bracket podepnę do body z gripem? Zależy mi na gripie bo często robię na eventach serie zdjęć, więc dodatkowe akumulatory są potrzebne. Tak jak zaznaczyłem bracket pod 500D - lampa to Canon speddite 600ex-rt . Czy ktoś z okolic śląska orientuje się gdzie w pobliżu Chorzowa, Katowic w najbliższych dniach kupie bracket? Dzwoniłem, pytałem ale nikt nie wie o co chodzi.

    Pozdrawiam.

  2. #2

    Domyślnie Odp: Bracket - kilka pytań

    PS. Trochę się podowiadywałem jeśli chodzi o sklepy no i jest kilka modeli, tylko Ja kompletnie nie znam się na typach bracketu i nie wiem jaki wybrać.

    Tristars BK-2 cena: 75zł - to jedna z propozycji.
    Kolejny to ten: FUNSPORTS UCHWYT LH-03 - Akcesoria do lamp studyjnych - Wyposażenie studia - Cyfrowe.pl
    No i trzeci: FUNSPORTS UCHWYT LH-02 - Akcesoria do lamp studyjnych - Wyposażenie studia - Cyfrowe.pl

    Nie wiem czym sugerować się przy wyborze? Który z tych 3 wypada najlepiej? Może ktoś miał kiedyś styczność z bracketami i może coś polecić?

  3. #3
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    109

    Domyślnie Odp: Bracket - kilka pytań

    jasne, swego czasu używałem z 1V, później z piątkami...

  4. #4

    Domyślnie Odp: Bracket - kilka pytań

    Cytat Zamieszczone przez af-p Zobacz posta
    jasne, swego czasu używałem z 1V, później z piątkami...
    A mógłbyś rzucić okiem na podane wyżej modele? Ewentualnie coś polecić? Ja niestety nigdy nie miałem styczności z bracketami dlatego ciężko jest coś wybrać. Chodzi mi o redukcje w pionie i poziomie. Czy na 500D z gripem wrzuce bracket, czy trzeba gripa usunąć?

  5. #5
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    109

    Domyślnie Odp: Bracket - kilka pytań