Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Zmiana systemu Canon > Nikon ? 30d > d7000

Mieszany widok

Domyślnie Zmiana systemu Canon > Nikon ? 30d > d7000

Witam!

Chciałem poznać Wasze opinie na temat zmiany systemu. Otóż fotografią interesuję się od około 2 lat, jestem amatorem. Uczę się fotografii krajobrazowej, lubię też fotografować ludzi, nie tylko portrety. Czasem zdarza mi się iść jako pomocnik na wesele. Posiadam Canona 30d i do tego trzy obiektywy: kit, 50 1.8, 28-105 3.5-4.5. Stoję przed decyzją zakupu dobrego obiektywu na szerszy kąt. Myślałem o Tamronie 17-50 lub jeśli będą fundusze to Canon 17-55. Do tego chciałem zmienić lampę na 430ex (obecnie posiadam di622). Obiektyw + lampa to już niezły wydatek więc zastanawiam się czy inwestować dalej w canona i z czasem zmienić body na nowsze bo 30d to już trochę leciwa puszka, chociaż naprawdę fajny aparacik. Kolejne aparaty canona są jednak gorsze w porównaniu do tego co robi nikon. Takie przynajmniej jest moje odczucie po przeczytaniu masy opinii w internecie. Bawiłem się ostatnio Nikonem d700 kolegi, wiadomo, że nie ma co porównywać ff do aps-c ale sam aparacik technologicznie jest dużo bardziej zaawansowany niż moja "30". Przed kupnem obiektywu zacząłem się zastanawiać nad zmianą całego systemu i przy okazji zmianą puszki na nowszą. Myślę nad sprzedażą zestawu, który posiadam, potem kupnie jeszcze nie ff (może kiedyś) ale nikona d7000 z obiektywem 17-55. Do tego z czasem też lampa, portretówka i jakieś tele. Proszę o opinie co byście zrobili na moim miejscu, w którą stronę poszli aby budować coś na przyszłość ?

Początki nałogu Awatar maciek12ss

Domyślnie Odp: Zmiana systemu Canon > Nikon ? 30d > d7000

Na forum canona chyba nikt nie powie Ci kup Nikona Za to jak zapytasz na forum Nikona to tam Cie pewnie przekonają
    6D, C16-35L II, C50 1.8II, C85 1.8, S70-300 APO DG MACRO, 600D+kit, 2X YN568EXII, 3X YN622C, jupiter 21m (200mm f4), helios 44m-5(58mm f2)