Cytat Zamieszczone przez yarson Zobacz posta
Mi się wydaje że i tak- jeśli wyceniają za darmo - to przed "robotą" sprawdzają co i jak i informują klienta - ale tu niech się wypowie CSI ...
U mnie kwestia jest taka że szkło jest dość obficie porysowane, ale obiektyw działa dobrze-na zdjęciach nic nie widać, tylko że "brzydko" :P wygląda i ze sprzedażą (o której na razie nie myślę) w późniejszym czasie byłby problem...
Nikt niczego nie wycenia za darmo. Za pracę techników ktoś płaci, nie jesteś to tylko ty. Płaci Canon, CSI albo jeszcze ktoś inny, ale jednak płaci.
Nie twierdzę, że twoja diagnoza na pewno jest zła. Ale wystarczy że jedna na 20 takich diagnoz byłaby nietrafna i to wystarczy by serwis zamiast naprawą musiał użerać się z niesłusznymi reklamacjami. Kubły pomyj na forach internetowych dostając w bonusie ;-)