Oczywiście, pracuję cały czas na drobnych zleceniachzakup drugiego body to jednak zawsze backup którego nie mam, a poza tym nie ukrywam, że film kręcony na dwie kamery to nie to co na jedną
![]()
Oczywiście, pracuję cały czas na drobnych zleceniachzakup drugiego body to jednak zawsze backup którego nie mam, a poza tym nie ukrywam, że film kręcony na dwie kamery to nie to co na jedną
![]()
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 03-02-2013 o 19:51
Panowie człowiek zadał konkretne pytanie. Jeśli ktoś ma coś do dodania w temacie to serdecznie zapraszamy natomiast uwagi o dotacjach, zusach, czy innych kwestiach niezwiązanych z tematem są tu bardzo niemile widziane i mogą się spotkać z niemiłymi konsekwencjami.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
dzięki Kolekcjonerjest też dylemat (zapominając, że uparłem się przy stałkach) i samyanga 14mm wymienić na 16-35 2.8 L, zostawić canona 35 1.4 L i 85mm wymienić na 70-200 2.8 L, ale kusi jednak to światło w 24 1.4 i 135 2.0
No i czy 24mm może być moim najszerszym szkłem![]()
Ostatnio edytowane przez beard ; 04-02-2013 o 14:28
Ja bym się zastanowił jednak nad tą 6stką, musisz pamiętać że ergonomia między 6D a serią 5D mocno się różni i używanie jednocześnie dwóch body o zróżnicowanej klawiszologi a podobnym wyglądzie może pomieszać paluszki. Chyba że ambitnie przyzwyczaisz się...
Osobiście pomyślałbym o 2takich samych body, lub 5dm2 zostawić i dokupić m3 wtedy zrezygnować z czegoś będzie trzeba ...
może z tej 135 i w późniejszym czasie dokupić 135 ?![]()
Czy ktoś może orientuję się czy za "dotacyjne pieniądze" ale z powiatowego urzędu pracy, nie z Unii mogę zrobić zakupy w Stanach ? oczywiście jeśli byłoby to zafakturowane poprawnie ? Z góry dzięki