Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Co potrzeba do tego typu zdjęć

  1. #1
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    90

    Domyślnie Co potrzeba do tego typu zdjęć

    Witam zostałem poproszony przez znajomego o zrobienie zdjęcia drinków a ze jestem dopiero początkującym amatorem potrzebuje pomocy. Chodzi mniej więcej o takiego typu zdjęcie (niekoniecznie musi być czarne tło i pluski)
    http://hdmax.pl/obrazy/3/10/hdmax.pl...e_napoje19.jpg
    Teraz zastanawiam się co jest potrzebne.Głównie chodzi o oświetlenie obiektu jak dobrze myślę, tak więc wbudowana lampa błyskowa pewnie odpada..
    Obecnie posiadam C30D +S30 1.4.
    za każdą sugestie i pomoc będę wdzięczny
    pozdrawiam

  2. #2
    Początki nałogu Awatar djcargo
    Dołączył
    Dec 2007
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    39
    Posty
    353

    Domyślnie Odp: Co potrzeba do tego typu zdjęć

    Zdjęcie nie działa
    Regulamin pkt 8.

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    90

    Domyślnie Odp: Co potrzeba do tego typu zdjęć


    nie wiem czemu się przedtem nie wyświetlało.. teraz wszystko ok?

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Nowy Sącz
    Posty
    1 304

    Domyślnie Odp: Co potrzeba do tego typu zdjęć

    Cytat Zamieszczone przez christoo Zobacz posta
    http://hdmax.pl/obrazy/3/10/hdmax.pl...e_napoje19.jpg

    nie wiem czemu się przedtem nie wyświetlało.. teraz wszystko ok?
    Jeśli tak ma wyglądać zdjęcie to jest OK
    A na poważnie to nie ma zdjęcia.

    Internal Server Error

    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

    Please contact the server administrator, postmaster@hdmax.pl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

    More information about this error may be available in the server error log.