Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
Jesli dostajesz gwarancje sklepowa, to idziesz do sklepu i prawnie on musi Ci naprawic sprzet.
Tego nikt chyba nie kwestionuje.
Natomiast to co nowart i ja kwestionujemy to rzekoma "uznawalność" gwarancji sklepowej przez autoryzowany serwis producenta.
Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
A to, czy to zrobi u nas, czy w Niemczech i czy za to zaplaci czy nie, to Ciebie juz nie interesuje.
Dokładnie. Ale ma to np. wpływ na czas naprawy.
Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
Roznica jest tylko taka, ze zamiast do serwisu idziesz do nich.
Mi się jednak wydaje, że to nie jest jedyna różnica.
To dopiero początek ścieżki naprawy gwarancyjnej.
Jako klient wolałbym np. żeby mój aparat naprawiał autoryzowany serwis, a nie jakiś Pan Ździsiek.
Oczywiście, jak coś przestanie działać to można się potem skarżyć do sklepu, ale jak to wygląda w praktyce, chyba wie wielu z nas...
Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
Moze oczywiscie sie zdarzyc, ze sklep zlikwiduja, ale w przypadku FotoIt to raczej maloprawdopodobne.
Nie znasz dnia ani godziny, jak to mawiają :-)
Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
Mojej chrzestnicy kupilem u nich olka (kompakta). Zepsul sie na gwarancji. Przynioslem do nich i za tydzien odebralem naprawiony. Bez problemu i bez kolejek. Nie zanosilem do serwisu.
No i fajnie.
Ale jednak sporo ludzi kupując sprzęt za kilka tysięcy, chciałoby mieć gwarancję producenta, a nie sklepu który faktycznie może w każdej chwili zniknąć.