Strona 26 z 38 PierwszyPierwszy ... 16242526272836 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 378

Wątek: Zakupy w FotoIt

  1. #251
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Wawa
    Wiek
    54
    Posty
    371

    Domyślnie

    Na jesieni 2007 chciałem kupić Tamrona 28-75/2.8 Poszedłem więc do FotoIt. Kupiłem obiektyw, z zaznaczeniem, że znam tamronowe problemy i chcę sprawdzić szkło. Okazało się, że marnie trafia AF. Bezproblemowo obiektyw został wymieniony na drugi egz. Ten z kolei okazał sie znacznie mniej ostry niestety. Bezproblemowo oddałem szkło i dostałem zwrot pieniędzy. W moim odczuciu jedyna poważna wada tego sklepu to brak możliwości płacenia kartą kredytową. Co do obsługi to całkowity POZYTYW. Można wszystko bezproblemowo ustalić.

  2. #252
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skrzypol Zobacz posta
    (...)kompletnie nic mnie nie laczy z fotoit poza zamowionym dzisiaj szkielkiem
    Jak dobrze rozumiem, tak właśnie komplementujesz firmę zanim otrzymasz towar ?

    To jest dopiero dziwne. Ja bym wstrzymał się z komentarzem do momentu otrzymania zamówionego sprzętu.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  3. #253
    skrzypol
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Jak dobrze rozumiem, tak właśnie komplementujesz firmę zanim otrzymasz towar ?
    Napisałem nt obsługi klienta i zaznaczyłem że dam znać jak przebiegł cały proces zamówienia jak otrzymam sprzęt.

  4. #254
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Jak dobrze rozumiem, tak właśnie komplementujesz firmę zanim otrzymasz towar ?

    To jest dopiero dziwne. Ja bym wstrzymał się z komentarzem do momentu otrzymania zamówionego sprzętu.
    Cichy, jak ktoś ma w stopce cennik sprzętu, to w takim wypadku powinien raczej siedzieć cicho i cieszyć się, że kopią w dupę konkurencji a nie jego.
    Takie moje nocne wynurzenia..
    Jarek

  5. #255
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    91

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Cichy, jak ktoś ma w stopce cennik sprzętu, to w takim wypadku powinien raczej siedzieć cicho i cieszyć się, że kopią w dupę konkurencji a nie jego.
    Takie moje nocne wynurzenia..
    a mi się wydawało że każdy ma tu prawo wyrazić swoją opinię...

  6. #256
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Napisał Cichy:
    " Ja bym wstrzymał się z komentarzem do momentu otrzymania zamówionego sprzętu."
    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Cichy, jak ktoś ma w stopce cennik sprzętu, to w takim wypadku powinien raczej siedzieć cicho i cieszyć się, że kopią w dupę konkurencji a nie jego.
    Takie moje nocne wynurzenia..
    W sumie to ocena transakacji/sprzedajacego powinna byc raczej po zakonczeniu - czyli po otrzymaniu sprzetu a nie przed.
    Moze "wartosc dodana" dla Cichego to sprawdzanie sprzetu (np. BF/FF dla obiektywow) przed wyslaniem - z tego co zauwazylem to wiele osob chwali Cichego za to.
    Jak np. kupilem u Towersa body i od poczatku do konca wszystko jest OK - np. towar tak zapakowany/zabezpieczony "na podroz" ze myslalem iz w pudle wew. jest nie jedno a trzy body :-) (ja oceniam po zakonczonej transakcji).
    Kiedys jak zamowilem poprzednie body w jednym ze sklepow internetowych - to zapakowanie polegalo tylko na owinieciu folia przezorczysta kartonu oryginalnego !!! - a wiadomo jak "obchodza" sie z towarami firmy kurierskie (ja widzialem to w przeladowni towaru - o zgroza - w ogole nie zwracaja uwagi aby przeladowywac w miare ostroznie) - z drugiej strony dobry to jest test "wytrzymalosciowy" dla np. body :-)
    Ostatnio edytowane przez marekk_ok ; 15-03-2008 o 10:07
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  7. #257
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Cichy, jak ktoś ma w stopce cennik sprzętu, to w takim wypadku powinien raczej siedzieć cicho i cieszyć się, że kopią w dupę konkurencji a nie jego.
    Takie moje nocne wynurzenia..
    Nocą powinno się chyba robić lepsze rzeczy niż siedzieć przed komputerem, efekt potem taki jest jaki widać.

    Wypowiadam się tu od zawsze jako użytkownik sprzętu, a nie jego sprzedawca, poza tym już wcześniej pisałem, że oni nie są dla mnie żadną konkurencją, inny asortyment, inna klientela.

    Poza tym, jeśli byłbyś łaskawy zauważyć, nie wypowiadałem się na temat firmy FotoIT tylko na temat klienta. Od zamówienia do otrzymania sprzętu daleka droga i z pewnością wielu z Was uświadczyło sytuacji, kiedy nagle okazywało się, że sprzętu nie ma, dojedzie "jutro" i inne takie historie. Opinia na temat sprzedającego na etapie zamówienia jest jakby to delikatnie powiedzieć, mało obiektywna.

    PS. Żeby była jasność - ja złego słowa na FotoIT powiedzieć nie mogę. Co chyba nie odbiera mi prawa głosu w tych i podobnych wątkach.
    Ostatnio edytowane przez Cichy ; 15-03-2008 o 11:43
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  8. #258
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Nocą powinno się chyba robić lepsze rzeczy niż siedzieć przed komputerem, efekt potem taki jest jaki widać.

    Wypowiadam się tu od zawsze jako użytkownik sprzętu, a nie jego sprzedawca, poza tym już wcześniej pisałem, że oni nie są dla mnie żadną konkurencją, inny asortyment, inna klientela.
    To trochę tak, jak ja bym zaczął łoić czyjeś galerie ślubne. Oczywiście jako potencjalny zamawiający..
    Niby wszystko można, tylko czy aby wypada?
    Jarek

  9. #259
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    To trochę tak, jak ja bym zaczął łoić czyjeś galerie ślubne. Oczywiście jako potencjalny zamawiający..
    Niby wszystko można, tylko czy aby wypada?
    Chyba niestety nie doczytałeś trzeciego akapitu mojej wypowiedzi, a szkoda, bo istotny.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  10. #260
    Coś już napisał Awatar rob76
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    56

    Domyślnie

    Hej, Panowie. Po to jest forum, żeby każdy mógł się wypowiedzieć. Nie odbierajcie Cichemu prawa głosu tylko dlatego, że jest sam sprzedawcą. Dobrze zauważył, że ten zadowolony "chwalił dzień przez zachodem słońca" a towaru jeszcze nie dostał. Cichy nic nie mówił o 'pseudo'konkurencji. Ale to tak naprawdę jest nie istotne w kontekście tego wątku.

    Istotne wg mnie jest to, że wszyscy zobaczyliśmy nieprofesjonalną i nie bójmy się tego słowa żenująco niską próbę ratowania wizerunku firmy po wpadce, która tak naprawdę mogła przydarzyć się każdemu sprzedawcy. I tylko od sposobu załatwienia sprawy widać byłoby klasę sprzedawcy.

    Ten wątek był w moim przypadku bardzo pomocny. Prawie cały srzęt mam zakupiony właśnie tu. Korzystałem z ich usług bo dojazd łatwy, ceny +/- ok - można kupić taniej ale przyzwyczajenie więc szedłem tam. Jednak ten wątek zachęcił mnie do poszukania innego dostawcy. I powiem szczerze, że było warto. Pierwsze i wg mnie najważniejsze to miła a nie znudzona obsługa. Chętna do pomocy w testach sprzętu, doradzająca. Dziwnym trafem pierwszy obiektyw okazał się być ostry i bez problemów z FF/BF ale to może przypadek Losowy :-). Faktura, sprzęt z gwarancją na Żytniej i co najśmieszniejsze w tym, że było taniej niż w FotoIt, LoL!

    Wypada mi podziękować sal'owi za ten wątek i wszytkim wypowiadającym się w nim - łącznie z "jednopostowcami".

    Podsumowując moje doświadczenia, wiem że już do sklepu na Czerniakowską szybko nie zawitam chyba że sytuacja zmusi bo osobiście aż tak złych doświadczeń nigdy nie miałem ale ta wpadka z infantylnym tłumaczeniem się zachęciła mnie do zmiany w dostacy. Porównując jakość obsługi i klimat zakupów w efekcie zmiany jestem zadowolony :-) czego Wam także życzę.

    Pozdrawiam

    PS. w plecaku kolejna eLżbieta :-)
    Ostatnio edytowane przez rob76 ; 16-03-2008 o 10:03 Powód: literówka
    "nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem"

Strona 26 z 38 PierwszyPierwszy ... 16242526272836 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •