Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
Jak piszesz "Oczywiście, gdybym zapłacił za puszkę, to by mi jej w życiu nie wymienili" to pewnie nie wiesz że sklep _MUSI_ ci wymienić towar na nowy jeśli ten ma wadę i nie masz absolutnie obowiązku biegać z nim do serwisu bo to ty _WYBIERASZ_ czy chcesz serwis czy wymianę na nowy.
Jak już Ci kiedyś pisałem na PM nie mam pojęcia o swoich prawach dotyczących reklamacji. Dlatego też kupuję wysyłkowo tylko karty, akumulatory i żarcie dla kotów, a jak kupuję coś więcej, to dokładnie sprawdzam zanim zapłacę. I dziwi mnie, że ktoś potrafi kupić sprzęt, wyjść zadowolony z dziurą w pudełku a potem narzekać pod niebiosa.

Nie chcę tutaj wybielać sprzedających, to są zwykle niezłe hieny, ale zwykle udaje im się nabierać tylko naiwnych.

Ostatnio znalazłem w wawce sklep, gdzie bez problemu mogę umówić się, że w tydzień po zakupie mogę wymienić zabawkę, jeśli coś mi nie leży. I to mi zdecydowanie bardziej odpowiada, niż dochodzenie swoich praw na różnych drogach..