Strona 24 z 38 PierwszyPierwszy ... 14222324252634 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 378

Wątek: Zakupy w FotoIt

  1. #231
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Zacznę od tego, że zostawiłem w FotoIT kilkadziesiąt tysięcy, z dwoma sprzedawcami jestem na "ty". Czyli bywałem u nich naprawdę wiele razy, od nich pochodzi większość mojego sprzętu.

    Na pewno zgadzam się z zarzutami o niezbyt miłą obsługę, czasem mam wrażenie, że jestem olewany. Ale też mam wrażenie, że nie ma u nich problemów z testowaniem sprzętu, że zawsze mają najwięcej gratów do wyboru i niskie ceny.

    Zarzuty o kombinowanie z cashbackiem, nie takie gwarancje jak ktoś się spodziewał itp uznaję za problem i winę kupującego.

    Kłopoty z kupionym sprzętem? Wierzcie mi, oni mają taki przemiał, że nie mają pojęcia, czy coś działa, czy nie. Więc w większości przypadków to nie jest wciskanie złomu na siłę. Ale też mam historię do opowiedzenia....

    Ostatnio kupowałem 1D mkIII. Gdy sprzedawca wyciągał pudełko, w pierwszych słowach zapewnił, że "z dobrej serii". Sprzęt przejrzałem, wszystko było ok. Oczywiście wady AF nie da się wykryć w sklepie. Poprosiłem o wypisanie papierów, dogadałem cenę. W ostatniej chwili zerknąłem dla porządku na seriala.. Myślałem, że mnie strzeli nie napiszę co... Za chwilę przyniesiono mi kolejne pudełeczko, tym razem z niebieską kropką. Oczywiście, gdybym zapłacił za puszkę, to by mi jej w życiu nie wymienili. IMO podła zagrywka.
    Jarek

  2. #232
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Zarzuty o kombinowanie z cashbackiem, nie takie gwarancje jak ktoś się spodziewał itp uznaję za problem i winę kupującego.
    Wycięte kody z pudełek, inna gwarancja na miejscu a inna w e-mail'u to wina kupującego? Ciekawe.
    Biegam, bo lubię

  3. #233
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Wycięte kody z pudełek, inna gwarancja na miejscu a inna w e-mail'u to wina kupującego? Ciekawe.
    Widzisz.. ja oglądam to, co kupuję przed zapłaceniem. Jeśli inni mają problemy z zachowaniem kolejności czynności, to zdecydowanie ich problem.
    Jarek

  4. #234
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Widzisz.. ja oglądam to, co kupuję przed zapłaceniem. Jeśli inni mają problemy z zachowaniem kolejności czynności, to zdecydowanie ich problem.
    No wiesz.... to że ktoś kupił np. przez internet, albo nie założył że może zostać zrobiony w ch**a i nie przyniósł ze sobą tablicy testowej do AF oraz kolegi który posiada taki sam model i sprawdzi, to nie można teraz mówić że jest sam sobie winien.
    Co innego gdy od razu się umawiam ze sprzedawcą na jakieś mniej korzystne warunki bo to jest np. kolega kolegi który przywiózł coś z US i zwrotu nie będzie z wiadomych przyczyn, a co innego jak kupuję w legalnie działającym sklepie który _MUSI_ działać w oparciu o obowiązujące w Polsce prawo i _MUSI_ respektować moje prawa jako klienta.
    Jak piszesz "Oczywiście, gdybym zapłacił za puszkę, to by mi jej w życiu nie wymienili" to pewnie nie wiesz że sklep _MUSI_ ci wymienić towar na nowy jeśli ten ma wadę i nie masz absolutnie obowiązku biegać z nim do serwisu bo to ty _WYBIERASZ_ czy chcesz serwis czy wymianę na nowy.

  5. #235
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Jak piszesz "Oczywiście, gdybym zapłacił za puszkę, to by mi jej w życiu nie wymienili" to pewnie nie wiesz że sklep _MUSI_ ci wymienić towar na nowy jeśli ten ma wadę i nie masz absolutnie obowiązku biegać z nim do serwisu bo to ty _WYBIERASZ_ czy chcesz serwis czy wymianę na nowy.
    Jak już Ci kiedyś pisałem na PM nie mam pojęcia o swoich prawach dotyczących reklamacji. Dlatego też kupuję wysyłkowo tylko karty, akumulatory i żarcie dla kotów, a jak kupuję coś więcej, to dokładnie sprawdzam zanim zapłacę. I dziwi mnie, że ktoś potrafi kupić sprzęt, wyjść zadowolony z dziurą w pudełku a potem narzekać pod niebiosa.

    Nie chcę tutaj wybielać sprzedających, to są zwykle niezłe hieny, ale zwykle udaje im się nabierać tylko naiwnych.

    Ostatnio znalazłem w wawce sklep, gdzie bez problemu mogę umówić się, że w tydzień po zakupie mogę wymienić zabawkę, jeśli coś mi nie leży. I to mi zdecydowanie bardziej odpowiada, niż dochodzenie swoich praw na różnych drogach..
    Jarek

  6. #236

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Jak już Ci kiedyś pisałem na PM nie mam pojęcia o swoich prawach dotyczących reklamacji.
    ...o raju, troche sie zapedziles. Sprobuj wyedytowac ten post, bo to zdanie traci rozdwojeniem jazni. TO ZART

    OK, masz sporo racji. Temat o fotoIt powstal jednak takze przez mlodych fotografow z pasja. Niekoniecznie tych, ktorzy zarabiaja na zycie fotkami ale czesto z nadzieja pakowali do fotoIt, zeby dorwac super sprzet. Jezeli sa mlodzi i musieli jechac paredziesiat km i wydac ostatnie siano na puszke i obiektyw a na stronie i przez tel nie bylo mowy, ze CASHBACK pobrano juz sobie w sklepie, to uwierz, mozna byc lekko wkutym.

    A sklepowi, ktory odbiera sobie siano za promocje i wycina dziury w pudelkach po prostu sie nalezalo.
    ║ 50D i 30D + graty ║

  7. #237
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Obiektyw Zobacz posta
    A sklepowi, ktory odbiera sobie siano za promocje i wycina dziury w pudelkach po prostu sie nalezalo.
    A tak wogóle to nie wiem skąd ten pęd do FotoIt. Dobre ceny to mają raz na pół roku, zazwyczaj da się w samej Wawce kupić taniej.

  8. #238
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Widzisz.. ja oglądam to, co kupuję przed zapłaceniem. Jeśli inni mają problemy z zachowaniem kolejności czynności, to zdecydowanie ich problem.
    Chyba się nie zrozumieliśmy....Jeszcze raz:
    Umawiam się z gościem korzystając z poczty internetowej - ustalamy cenę i warunki gwarancji. Dopytuje się o to, gdyż chcę mieć to czarno na białym. Jadę, rezygnuję z oferty innego sklepu. Tracę swój czas i pieniądze (benzyna kosztuje 4 złote i 50 groszy za litr, a w Warszawie są korki). W sklepie sprzedawca proponuje mi inną formę gwarancji na sprzęt, kręci nosem na cenę (że niby kolega za dużo odpuścił). Czuję się troszkę rozczarowany taką postawą. Wyciągam telefon, dzwonię do innego dostawcy. Dopiero wtedy Pan sprzedawca przypomina sobie jakie były ustalenia, wypisuje gwarancję, przejmuje ode mnie 7kPLN. Po drodze jednak komentuje moją postawę, bo wydałem "tylko 7 kPLN", a chcę nie wiadomo czego.
    Co do kodów z pudełek.
    Zamawiając towar przez net, w okresie obowiązywania cashback'u, nie mam obowiązku dopytywać się, czy kod jest czy go nie ma. Ma być, tak samo jak bateria czy kabel USB.
    Chyba, że w ogłoszeniu jest wprost napisane, że cena jest niższa, ale za cenę braku casback'a.
    Ostatnio edytowane przez MariuszM ; 06-03-2008 o 23:56
    Biegam, bo lubię

  9. #239
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2005
    Posty
    92

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czeczot Zobacz posta
    Czytam ten wątek i jakoś nie rozumiem niektórych narzekających. [...]
    Hmmm. Naprawdę?

    Cytat Zamieszczone przez czeczot Zobacz posta
    Żeby nie był ja o tej firmie ma 2 rozbieżne zdania. Kiedyś jak kupowałem 20D zaraz po premierze to zadzwoniłem do nich że mają*mi odłożyć i że będę po południu bo jadę po aparat z Gdyni. Jak dotarłem do warszawy to się okazało że właśnie mój aparat sprzedają jakiemuś innemu człowiekowi, na szczęście mu "wyrwałem" bo tak bym się*fatygował 350km na darmo.

    No a jakbyś dotarł do sklepu 5 minut po wyjściu klienta już byś rozumiał?
    Pewnie nie bo powiedzieliby że przesyłka z UPS krąży gdzieś po Bełchatowie?

    Pozdrowienia

  10. #240
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    214

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    A to ciekawe... kto wg Ciebie "zasługuje" na dobrze działający sprzęt?
    To proste, wszyscy Ci którzy mają na to pieniądze. Oraz Ci, którzy kupują w jednym miejscu, nie zmieniają dostawców przy każdej transakcji. Łatwo się przy zmianie partnerów zarazić czymś paskudnym, na co dowody są na forum. I tyle w temacie.

    A swoją drogą , gdyby to mnie dotyczyło, pozwał bym do sądu. Bez dyskusji. Była już tu na forum akcja przepraszania firmy przez "pyskaczy". Pamiętacie chyba problem z jakimiś albumikami.

    Rozmawiałem z kolegami dlaczego CB nie ma wsparcia od Canon Polska. To dość proste. Sprzęt Canona do d..., serwis jeszcze bardziej, sprzedawcy to już samo dno.... Taki jest odbiór treści z forum. Kto to będzie wspierał?
    Ostatnio edytowane przez 1jac ; 07-03-2008 o 08:48

Strona 24 z 38 PierwszyPierwszy ... 14222324252634 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •