Strona 17 z 38 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 378

Wątek: Zakupy w FotoIt

  1. #161

    Domyślnie

    Jestem ciekaw ile firma wygeneruje sobie sama pozytywnych komentarzy. Sugeruję aby opinii nowych osób z forum wogóle nie brać pod uwagę

  2. #162

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thinredline Zobacz posta
    Jestem ciekaw ile firma wygeneruje sobie sama pozytywnych komentarzy. Sugeruję aby opinii nowych osób z forum wogóle nie brać pod uwagę
    Ok, rozumiem o co ci chodzi, ale dochodzimy do paranoi.

    Tzn. dam spokoj z komentarzami na trzy lata. Bede pisal tylko "lekkie posty", ale za to za trzy lata moj avatar ma byc podpisany "medrzec" i wtedy moge komentowac? OK,
    Ostatnio edytowane przez Obiektyw ; 31-12-2007 o 13:03
    ║ 50D i 30D + graty ║

  3. #163

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Obiektyw Zobacz posta
    Ok, rozumiem o co ci chodzi, ale dochodzimy do paranoi.

    Tzn. dam spokoj z komentarzami na trzy lata. Bede pisal tylko "lekkie posty", ale za to za trzy lata moj avatar ma byc podpisany "medrzec" i wtedy moge komentowac? OK,
    :P

    Jeśli mam brać pod uwagę obiektywne opinie to z pewnością nie będę brał pod uwagę tych którzy dopiero co się zarejestrowali.
    Po opisach tu zamieszczonych nie będę zaskoczony, gdy firma posunie się do tego aby pod przykrywką próbować zmienić swój wizerunek na bardziej pozytywny.
    Co zdaje się robi...
    Ostatnio edytowane przez thinredline ; 31-12-2007 o 13:46

  4. #164
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thinredline Zobacz posta
    :P

    Jeśli mam brać pod uwagę obiektywne opinie to z pewnością nie będę brał pod uwagę tych którzy dopiero co się zarejestrowali.
    Po opisach tu zamieszczonych nie będę zaskoczony, gdy firma posunie się do tego aby pod przykrywką próbować zmienić swój wizerunek na bardziej pozytywny.

    Prawdę mówiąc, to nie rozumiem tej całej nagonki na Fotoit.
    Myślę, że gdy firma ma tak wielkie obroty, to siłą rzeczy musżą się też czasem zdarzyć jakieś wpadki - to prawo wielkich liczb.
    Ja robiłem zakupy w tej firmie i byłem zadowolony. Próbowałem kilka obiektywów, w końcu kupiłem 24-105 f4 IS (wybrany sposród dwóch egzemplarzy), przy czym obiecano mi, że mam kilka dni na sprawdzenie szkła i ewentualny zwrot. Nie zwróciłem, bo był dobry, z datą produkcji sprzed 3 miesięcy.
    Parę razy też oglądałem, próbowałem, fotografowałem, marudziłem i niczego nie kupiłem i nikt mi złego słowa nie powiedział.
    IMHO nie ma zbyt wiele firm równie przyjaznych klientowi, jak właśnie Fotoit.
    Inna sprawa, że nie jest tam najtaniej, ale koszty działania w centrum Warszawy też są inne, niż w Pacanowie.
    Pozdrówka
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

  5. #165

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez m_o_b_y Zobacz posta
    Prawdę mówiąc, to nie rozumiem tej całej nagonki na Fotoit.
    Myślę, że gdy firma ma tak wielkie obroty, to siłą rzeczy musżą się też czasem zdarzyć jakieś wpadki - to prawo wielkich liczb.
    Sorry. Ale to jakieś pitolenie.Co ma jakość obsługi do "wielkich obrotów"?
    Porządna firma dba o swój wizerunek i renomę niezależnie od obrotu.

  6. #166
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez m_o_b_y Zobacz posta
    Prawdę mówiąc, to nie rozumiem tej całej nagonki na Fotoit.
    Nie zdarzyło ci się być nieprofesjonalnie potraktowanym to nie rozumiesz. Mi też nie - przynajmniej nie przez Fotoit, ale przez inne firmy bywało, dlatego rozumiem postawę innych.

    Myślę, że gdy firma ma tak wielkie obroty, to siłą rzeczy musżą się też czasem zdarzyć jakieś wpadki - to prawo wielkich liczb.
    Wpadki się zdarzają ale powinny one być (szczególnie przy dużych obrotach - gdzie jeden zadowolony klient może przynieść dziesięciu następnych a jeden niezadowolony może zniechęcić setki...) - zarządzane profesjonalnie.

    U mnie w firmie (z o wiele większymi obrotami) wpadki są jeszcze częstsze ale niezależnie od skali wpadki, typu klienta jaki się trafi, wielkości zakupu itp - każdy, KAŻDY klient jest traktowany na równi profesjonalnie.
    Wpadki przy obsłudze klienta są akceptowanym ryzykiem, ale każda musi być analitycznie przebadana pod kątem przyczyny i planu naprawczego.

    Tak samo w przypadku jakiejkolwiek firmy handlowo-usługowej - akceptujmy że wpadki mogą się zdarzać ale nadal mamy prawo wymagać profesjonalnego traktowania. I to każdego klienta - i tego co dziesiątki tysięcy na nowy zestaw wydaje i tego co po kartę pamięci za 100zł przyjeżdża. Jeśli firma nie traktuje tak klientów i są na to uzasadnione opinie - to nawet ja, mimo że sam nie miałem problemów z zakupami w Fotoit - rezygnuję na przyszłość z ich usług tak na wszelki wypadek - by uniknąć ryzyka znalezienia sie w tej grupie (ot gdybym albo ja albo sprzedający miał gorszy dzień) gorzej potraktowanych.
    Ale na siłę odradzać nikomu nie będę - każdy sam może sobie znaleźć opinie i wyrobić własne zdanie przed/po zakupie.

    Przy czym oferowanie rabatu bez jednoczesnego nawiązania do wcześniejszych zarzutów to nie jest profesjonalne traktowanie klienta a bardziej półprofesjonalne mydlenie oczu.

  7. #167
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Nie zdarzyło ci się być nieprofesjonalnie potraktowanym to nie rozumiesz. Mi też nie - przynajmniej nie przez Fotoit, ale przez inne firmy bywało, dlatego rozumiem postawę innych.



    Wpadki się zdarzają ale powinny one być (szczególnie przy dużych obrotach - gdzie jeden zadowolony klient może przynieść dziesięciu następnych a jeden niezadowolony może zniechęcić setki...) - zarządzane profesjonalnie.

    U mnie w firmie (z o wiele większymi obrotami) wpadki są jeszcze częstsze ale niezależnie od skali wpadki, typu klienta jaki się trafi, wielkości zakupu itp - każdy, KAŻDY klient jest traktowany na równi profesjonalnie.
    Wpadki przy obsłudze klienta są akceptowanym ryzykiem, ale każda musi być analitycznie przebadana pod kątem przyczyny i planu naprawczego.

    Tak samo w przypadku jakiejkolwiek firmy handlowo-usługowej - akceptujmy że wpadki mogą się zdarzać ale nadal mamy prawo wymagać profesjonalnego traktowania. I to każdego klienta - i tego co dziesiątki tysięcy na nowy zestaw wydaje i tego co po kartę pamięci za 100zł przyjeżdża. Jeśli firma nie traktuje tak klientów i są na to uzasadnione opinie - to nawet ja, mimo że sam nie miałem problemów z zakupami w Fotoit - rezygnuję na przyszłość z ich usług tak na wszelki wypadek - by uniknąć ryzyka znalezienia sie w tej grupie (ot gdybym albo ja albo sprzedający miał gorszy dzień) gorzej potraktowanych.
    Ale na siłę odradzać nikomu nie będę - każdy sam może sobie znaleźć opinie i wyrobić własne zdanie przed/po zakupie.

    Przy czym oferowanie rabatu bez jednoczesnego nawiązania do wcześniejszych zarzutów to nie jest profesjonalne traktowanie klienta a bardziej półprofesjonalne mydlenie oczu.

    Myślę, że setki zadowolonych klientów po prostu korzystają z zakupionego sprzętu i rzadko o tym piszą, a najbardziej widać tych kilku niezadowolonych, choćby i najbardziej słusznie, bo oni całą sprawę skutecznie nagłaśniają.
    Najwięcej zastrzeżeń mają - jak się wydaje - klienci spoza Warszawy, co zrozumiałe, bo wydaje mi się, że ten sklep jest nastawiony raczej na bezpośrednią sprzedaż.
    Opisałem moje doświadczenia, a jeśli ktoś ma inne, to jego prawo narzekać.
    Pozdrówka
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

  8. #168
    Uzależniony
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    510

    Domyślnie

    Czy naprawdę nikt w tym Fotoit nie dostrzega jak swoim wykazanym tu stosunkiem do wielu zarzutów kompromitują i pogrążają swoją firmę? Żadnych wyjaśnień, tylko idiotyczne uniki. I te pochwalne posty nowozalogowanych użytkowników - kpina albo kompletna głupota. A potem ten manewr z kupieniem sobie opinii - dostaniecie kartę i rabat w zamian za nie drążenie tematu. Żenada.

  9. #169
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thinredline Zobacz posta
    Sorry. Ale to jakieś pitolenie.Co ma jakość obsługi do "wielkich obrotów"?
    Porządna firma dba o swój wizerunek i renomę niezależnie od obrotu.
    Chyba nie zrozumiałeś mojego przekazu.
    Im większa firma, tym większe ryzyko jakiejś wpadki.
    W wielkoprzemysłowej produkcji z góry się zakłada, że 2, czy 3% będzie bubli, bo inaczej sie nie da.
    Kiedyś głośne było, gdy Citibank jakiemuś Kowalskiemu wysłał kartę kredytową ze zdjęciem chyba aktualnego ministra, czy premiera, nie pamiętam szczegółów. :-P
    Ford, Volkswagen, czy Toyota też czasem miewają poważne wpadki.
    Osiedlowy sklepik spożywczy raczej takich wpadek nie miewa.:-P
    Pozdrówka
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

  10. #170
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez m_o_b_y Zobacz posta
    Najwięcej zastrzeżeń mają - jak się wydaje - klienci spoza Warszawy
    Przejrzałem pobieżnie choćby tylko ten wątek - źle ci się wydaje... nie ma sensu szukać dalej. Aha - autor wątku też z Warszawy (i okolic ) tylko na wyjeździe, stąd Zurich w profilu.

    Cytat Zamieszczone przez m_o_b_y Zobacz posta
    Myślę, że setki zadowolonych klientów po prostu korzystają z zakupionego sprzętu i rzadko o tym piszą, a najbardziej widać tych kilku niezadowolonych, choćby i najbardziej słusznie, bo oni całą sprawę skutecznie nagłaśniają.
    Zadowolonych klientów tu na forum też cała kupa, i ja wśród nich. I sporo ich więcej niż tych niezadowolonych - też mam poszukać za ciebie?
    Ale nie na ilość rodzajów opinii trzeba zwrócić uwagę tylko na konkrety - kto i dlaczego nie jest zadowolony i jak Fotoit rozwiązał dany przypadek. W tych przypadkach niestety podejście firmy jest nieprofesjonalne.
    Bo zadowolony napisze po prostu "wszystko OK" i gotowe...

Strona 17 z 38 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •