A ponad 14 tysięcy użytkowników tego forum w czasie tego oczekiwania buduje sobie odpowiednią opinię o Państwa sklepie, bo potrafią ze zrozumieniem przeczytać ten wątek i wyciągnąć odpowiednie wnioski ze stawianych zarzutów jak i zachowania niektórych "użytkowników" .
To nie w interesie naszego forum czy użytkowników jest teraz przedstawiać Państwa firmie na tacy konkretną listę pytań czy zarzutów - wystarczy przeczytać ten wątek... albo dalej mieć nasze forum (co już zresztą słyszałem na własne uszy a teraz się potwierdza) głęboko gdzieś.
Nie szkodzi - są inni sprzedawcy, nam nie zależy
.
Skoro interes się kręci dalej to po co się przejmować straconymi tysiącami potencjalnych kupujących.
W skali 1-5 (im wyżej tym lepiej):
dostępność - 4.5
ceny - 4
podejście do klienta - między 1 a 3 (zależy od szczęścia, pracownika na którego się trafiło, potrzeb itd itp)
PR - 1
A teraz psikus - niech parę osób z Warszawy podjedzie do fotoit pod pozorem zakupu czegoś, napomknie coś o forum Canona (np że dany aparat ma takie a takie opinie na forum, albo wprost 'a dla forumowiczów Cann-Board jest jakaś zniżka?' ) i podsłucha (najlepiej nagra) co oni tam o nas poplotkują.