Gdyby nie to że byłem kilka razy u nich (czy to na zakupach czy towarzysko z kimś) to bym podjechał (3 przystanki) i powiedział im co o tym myślą użytkownicy form.
Ale rozmawiałem czy słyszałem rozmowy z klientami i czasem są w porządku a czasem... niezbyt.
Raz wspomniałem o forum, opiniach na forum na temat jakiegoś tam sprzętu (nie pamiętam dokładnie o czym była mowa), że dziesiątki użytkowników mają takie a nie inne zdanie... odpowiedź jaką otrzymałem na wspominkę o polskim forum Canona dość mocno sugerowała w jak głębokim to poważaniu nas mają.
Sam nie miałem problemów z zakupami u nich (ale ja z tych co nie potrzebują faktury a z zakupami nie trafiałem na cashbacki) ale właśnie takie a nie inne podejście do klienta jak i późniejsze opinie sprawiły że już więcej nie będę tam zaglądał.
Niezbyt grzeczna akcja z wypowiedzią niby zadowolonego pseudokupca to już w ogóle bazarowy lub poniżej styl prowadzenia biznesu.