Cytat Zamieszczone przez Jacek23 Zobacz posta
W trybie nie zgodnosci bede bo na paragon i nie na firme, wiem ze w tym trybie mi przysluguje albo natychmiastowa wymiana na nowy albo zwrot pieniedzy (jesli nie dadza rady na miejscu poprawic tej usterki).
Tylko ze wiadomo jak to wyglada (przynajmniej w innych sklepach).
Rozumiem ze jesli nie beda chcieli wymienic na nowy , nie uda im sie zlikwidowac usterki na miejscu, i nie przyjma zwrotu za gotwke w trybie niezgodnosci to wychodze i do federacji konsumentow ide?
Wlasnie sie chcialem spytac jak to wyglada w FotoIT, moze jednak ktos z Was reklamowal tak tam...
oj Jacku, chyba i Ty musisz się doszkolić w prawie handlowym bo kompletnie wszystko Ci się pomieszało...
Nie przysługuje Ci żadna natychmiastowa wymiana lub zwrot pieniędzy. Nie ma czegoś takiego jak naprawa 'na miejscu'.
Nie ma pojęcia 'zwrotu gotówki w trybie niezgodności".
Żaden sprzedawca - jeśli kupowałeś w siedzibie firmy nie ma żadnych obowiązków wymian na nowy, zwrotów pieniędzy i natychmiastowych napraw na miejscu. Jeżeli sprzedawca wymieni Ci towar na nowy po kilku dniach użytkowania to jest to wyłącznie jego dobra wola - i nie ma tu nic do rzeczy czy to fotoit czy inny sprzedawca...