Witam,

jak widać po liczbie postów jestem zupełnie nowy na CB, a trafiłem do Was przez Nikon Forum
http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=69192,
jako że na co dzień obcuję z wrogim Wam systemem:wink:

Nie ukrywam, że po lekturze obydwu wątków mam bardzo mieszane uczucia, tym bardziej, że raczej byłem zadowolony z korzystania z ich usług. Spokojnie peanów nt. Fotoit nie będzie - wiem, że z obsługą bywa tam różnie i lepiej dobrze pamiętać cenę z ich strony (i mieć ją wydrukowaną), bo chłopakom zdarza się zapomnieć i potem okazuje się, że cena w sklepie jest wyższa niż na strinie
Po za tym jest tam niezły młyn, więc lepiej uzbroić się w cierpliwość, bo swoje trzeba odczekać.
No i całkiem sprawnie załatwili formalności z kredytami.
I tak pewnie bym zakończył, gdyby nie fakt, iż na każdy z zakupionych u nich sprzętów mam wyłącznie ichnią gwarancję??: - fakt, w dużej mierze jest to moja wina, bo dotychczas, tj. do dzisiaj nie zwracałem na to uwagi.
A po drugie (tu kopia mojego posta z NF) ...

'Mówiąc szczerze jestem cokolwiek przerażony po przeczytaniu tego wątku oraz podobnego na CB jako że w FOTOit kupiłem już trochę sprzętu.
Po lekturze ww. wątków zacząłem przeglądać wszystkie papiery do szkieł i D300 tam zakupionego i z przykrością muszę stwierdzić, iż posiadam jedynie gwarancje wystawione przez FOTOit - na co nie zwróciłem wcześniej uwagi
Konsekwencją całego zamieszania była chęć zarejestrowania posiadanego przeze mnie sprzętu poprzez stronę NP i tu niespodzianka o ile z N50 1.8 i N16-85VR nie było problemu, to przy próbie rejestracji D300 pojawia się następujący komunikat:

Dlaczego numer seryjny produktu jest odrzucany?
Nowe wyszukiwanie | Wyszukiwanie zaawansowane | Pomoc

Jeśli nie można zarejestrować produktu, wyświetlany jest jeden z następujących komunikatów o błędzie.

„Nazwa produktu i numer seryjny są nieprawidłowe”
Jeśli jest wyświetlany ten komunikat, numer nie jest europejskim numerem seryjnym, a produkt został zakupiony lub jest przeznaczony do sprzedaży poza terenem Europy i nie może być zarejestrowany w europejskiej witrynie internetowej firmy Nikon. Jeśli produkt został zakupiony poza Europą, odwiedź lokalną witrynę firmy Nikon dla kraju, w którym produkt został zakupiony. W każdej z tych witryn musisz utworzyć nowe konto.

*
Jeśli produkt został kupiony w Ameryce Północnej lub Południowej, odwiedź witrynę http://support.nikontech.com .
*
Jeśli produkt został kupiony w Azji lub Australii, odwiedź witrynę http://www.nikon-asia.com


Wysłałem zapytanie do NP i teraz zapewne poczekam na ich odpowiedź, tym bardziej, że chciałem dokupić gwarancję NP (o ile to możliwe)?
Jak myślicie, co powinienem zrobić w zaistniałej sytuacji? Atakować FOTOit i żądać wyjaśnień?

P.S. Przy kodzie kreskowym jest oznaczenie D300 (J) - czyżby mój aparat był przeznaczony na rynek japoński?"


I teraz dopiero mam ból głowy Mam jedynie nadzieję, że nie będę potrzebował korzystać z gwarancji, a jeśli już, to że chłopaki się z niej wywiążą

Pozdrawiam.