Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl Zobacz posta
Klient dowiadywał się o flesz trzy dni przed przyjściem do naszego sklepu,
Nie jest to prawda.
Dzwonilem takze wczoraj w ciagu dnia, pytajac o to samo.
Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl
Informacja w regulaminie naszego sklepu wyraźnie mówi o tym aby dokładnie sprawdzić telefonicznie lub e-mailem czy oferta nadal jest aktualna,
Czy regulamin jest przedstawiany klientowi dzwoniacemu i pytajacemu o dostepnosc towaru?
Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl
Pan (20.12.2007roku) tego nie zrobił wszystkie artykuły które objęte są promocją w naszym sklepie posiadają informację o danej promocji – żadnej informacji o zwrocie części zapłaty z 580EX II w naszym sklepie nikt nie znajdzie.
Zgodnie z informacja otrzymana z Canona, promocja objete sa _wszystkie_ produkty zakupione w czasie trwania promocji, na ktore klient otrzymuje gwarancje Canon Polska oraz polski rachunek zakupu.
Czy moze sie Pan ustosunkowac do tej informacji, w swietle powyzszego stwierdzenia?
Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl
Przepraszam Pana za zachowanie jednego z naszych pracowników ale z całym szacunkiem zjawił się Pan w naszym sklepie sporo po 18-tej czyli po
zamknięciu, jest okres przedświąteczny każdego dnia pracujemy od 7:30 proszę zrozumieć naprawdę ciężko . . .
Kolejne miniecie sie z prawda.
Bylem punktualnie o 18-ej (wczesniej dopytalem sie Pani odbierajacej telefony, czy bedzie ktos w biurze 10-15 minut po 18-ej, bo nie bylem pewien czy zdaze przed 18-a).
Ja to wszystko rozumiem, ale niestety jak zapewne Pan wie - nieuprzejme komentarze w moja strone sypaly sie nietylko z ust jednej osoby.
Nieistotne - zostawmy to i uznajmy ze to efekt przedswiatecznego stresu.
Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl
Mimo wszystko bardzo przepraszam i życzę rodzinnych i spokojnych świąt wszystkim użytkownikom forum
Wesolych Swiat.