Strona 7 z 38 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 378

Wątek: Zakupy w FotoIt

  1. #61
    Pełne uzależnienie Awatar sal
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Gdzieś w lesie
    Posty
    1 104

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl Zobacz posta
    Klient dowiadywał się o flesz trzy dni przed przyjściem do naszego sklepu,
    Nie jest to prawda.
    Dzwonilem takze wczoraj w ciagu dnia, pytajac o to samo.
    Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl
    Informacja w regulaminie naszego sklepu wyraźnie mówi o tym aby dokładnie sprawdzić telefonicznie lub e-mailem czy oferta nadal jest aktualna,
    Czy regulamin jest przedstawiany klientowi dzwoniacemu i pytajacemu o dostepnosc towaru?
    Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl
    Pan (20.12.2007roku) tego nie zrobił wszystkie artykuły które objęte są promocją w naszym sklepie posiadają informację o danej promocji – żadnej informacji o zwrocie części zapłaty z 580EX II w naszym sklepie nikt nie znajdzie.
    Zgodnie z informacja otrzymana z Canona, promocja objete sa _wszystkie_ produkty zakupione w czasie trwania promocji, na ktore klient otrzymuje gwarancje Canon Polska oraz polski rachunek zakupu.
    Czy moze sie Pan ustosunkowac do tej informacji, w swietle powyzszego stwierdzenia?
    Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl
    Przepraszam Pana za zachowanie jednego z naszych pracowników ale z całym szacunkiem zjawił się Pan w naszym sklepie sporo po 18-tej czyli po
    zamknięciu, jest okres przedświąteczny każdego dnia pracujemy od 7:30 proszę zrozumieć naprawdę ciężko . . .
    Kolejne miniecie sie z prawda.
    Bylem punktualnie o 18-ej (wczesniej dopytalem sie Pani odbierajacej telefony, czy bedzie ktos w biurze 10-15 minut po 18-ej, bo nie bylem pewien czy zdaze przed 18-a).
    Ja to wszystko rozumiem, ale niestety jak zapewne Pan wie - nieuprzejme komentarze w moja strone sypaly sie nietylko z ust jednej osoby.
    Nieistotne - zostawmy to i uznajmy ze to efekt przedswiatecznego stresu.
    Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl
    Mimo wszystko bardzo przepraszam i życzę rodzinnych i spokojnych świąt wszystkim użytkownikom forum
    Wesolych Swiat.
    Czasu nie mam, ale mam kompakt...


  2. #62
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sal Zobacz posta
    Czy regulamin jest przedstawiany klientowi dzwoniacemu i pytajacemu o dostepnosc towaru?
    Tu nie masz racji, muszę stanąć w obronie sklepu.
    FOTOIt to sklep internetowy - mają swoją www i tam jest regulamin. Dostęp wzorowy.
    Jako klient powinieneś zapoznać się z regulaminem zanim podejmiesz decyzję o zakupie.
    Poza tym - czy chciałbyś słuchać całego regulaminu przez telefon płacąc za połączenie?;-)
    Biegam, bo lubię

  3. #63
    Pełne uzależnienie Awatar sal
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Gdzieś w lesie
    Posty
    1 104

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Tu nie masz racji, muszę stanąć w obronie sklepu.
    FOTOIt to sklep internetowy - mają swoją www i tam jest regulamin.
    Sugerujesz, ze wszyscy klienci trafiaja do nich przez Internet?
    Ale ja nie chcialem robic zakupow w sklepie internetowym, tylko w firmie Fotoit.
    Poza tym przeczytaj dokladnie - ostatni raz dzwonilem i dopytywalem sie o lampe wczoraj w ciagu dnia...
    Czasu nie mam, ale mam kompakt...


  4. #64
    Bywalec Awatar Paprochwbody
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    52
    Posty
    213

    Domyślnie

    Do zalet Foto-It należy duży wybór sprzętu i niezłe ceny. Jedyne, co trzeba przełknąć to gwarancja realizowana przez Foto-It a nie przeze mnie; czyli trzeba im przynieść sprzęt i oni zajmują się jego serwisem. Zaakceptowałem to i fakt, że różnica w cenie (w stos. do sklepowej) jest tak korzystna. W Foto-It kupuje b. wiele osób zajmujących się fotografią także profesjonalnie, od jednej z takich osób dostałem ich rekomendację, że gwarancję realizują sprawnie. Po prostu zaakceptowałem sytuację, że nie mam gwarancji C-n Polska, a w zamian dobrą cenę...
    Tam u nich rzeczywiście młyn, stąd podejście czasem nieco beznamiętne do kupców "za mniejsze kwoty"; ale sprzęcik można sprawdzić na miejscu do woli, jest duży wybór większości szkieł, nie znam innego miejsca w Warszawie tak dobrze zaopatrzonego.
    Więcej mają na plus mimo niekiedy mało pieszczotliwego podejścia...Jednak nieco znają się na sprzęcie, nie to co np. pan z Media M, który mówił "Nikon 5D"
    (5III+1IIn+24-105+150+100-400)

    http://www.pbase.com/tmirkowski/profile

  5. #65
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sal Zobacz posta
    Sugerujesz, ze wszyscy klienci trafiaja do nich przez Internet?
    Ale ja nie chcialem robic zakupow w sklepie internetowym, tylko w firmie Fotoit.
    Poza tym przeczytaj dokladnie - ostatni raz dzwonilem i dopytywalem sie o lampe wczoraj w ciagu dnia...
    Nic nie sugeruję. Po prostu Twoje tłumaczenie uznałem za niepoważne.
    Czy wchodząc do hipermarketu też oczekujesz, że w drzwiach ktoś Ci będzie czytał regulamin? A hiper to jest zwykły sklep, sprzedający bezpośrednio.
    Zresztą, moim zdaniem, decydując się na jakiś zakup/usługę warto wiedzieć z kim się ma do czynienia - znając zasady masz komfort decydowania.
    Dalej...
    FOTOIt to jest sklep internetowy - wskazuje na to chociażby opis na ich stronie www: "FOTOIT internetowy sklep fotograficzny". Obok masz link do regulaminu. Wszystko na swoim miejscu, poukładane. Tu nie można się przyczepić. Piszesz, że nie chciałeś kupować w sklepie internetowym, a wcześniej napisałeś tak: "FotoIt reklamuje sie na Allegro". Oferta FOTOIt na allegro zawiera bardzo jasną informację, że to sklep internetowy (jest logo, jest adres www). Skoro widziałeś, a chciałeś kupić w "firmie", czemu dzwoniłeś do FOTOIt? Brak Ci konsekwencji.
    Na koniec jeszcze jedno spostrzeżenie: napisałeś w pierwszym poście, że dzwoniłeś i pytałeś o lampe. Zaznaczam - pytałeś. Pytanie nie jest zamówieniem, wybacz. Zatem pojechałeś w ciemno, nie mając nic wiążącego w garści.

    Do lampy się nie czepiam, nie wiem jak było, nie wnikam. Odniosłem się tylko do Twoje go zarzutu o regulamin.
    Biegam, bo lubię

  6. #66
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Nic nie uzasadnia arogancji i nieuprzejmości sprzedawców. Nawet okres świąteczny - do sprzedaży trzeba mieć predyspozycje, a wielu tzw. sprzedawców zapomniało o obowiązującej maksymie - Klient nasz Pan.

    W sytuacjach bardzo drastycznych sprzedawca jak i Klient są chronieni przez powołane do tego służby (np. policja).

    W kwestii regulaminów - sklep stacjonarny i sklep internetowy to w ogólności dwie formy sprzedaży. Regulaminy z jednego mogą nie mieć zastosowania w drugim. Jednakże i tak najważniejsze są zapisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. oraz Kodeksu Cywilnego. Ich żaden regulamin nie może zmienić.

    Firma, o której mowa może liczyć się z np. kontrolą PIH w przypadku kręcenia z cenami.
    Ostatnio edytowane przez KMV10 ; 21-12-2007 o 19:55

  7. #67
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KMV10 Zobacz posta
    Nic nie uzasadnia arogancji i nieuprzejmości sprzedawców. Nawet okres świąteczny - do sprzedaży trzeba mieć predyspozycje, a wielu tzw. sprzedawców zapomniało o obowiązującej maksymie - Klient nasz Pan.
    Wiesz - ja tez bym chcial, zeby bylo tak jak tego oczekujesz, jednak tam tez pracuja tylko ludzie a nie roboty. Poza tym, nie mamy pewnosci, ze zachowanie naszego forumowicza nie uruchomilo lawiny calej burzy
    Ja z tego sklepu kupilem wiekszosc sprzetu i z czystym sumieniem moge go polecic. Uczulam tylko, ze tam gdzie sprzedaz idzie tak dobrze jak np. u nich, czesciej zdarzaja sie rozne "niedociagniecia" nie wynikajace bynajmniej z olewania klienta, tylko z niewydolnosci ogarniecia calosci - i tyle (co i tak nie usprawiedliwia takiego a nie innego zachowania). Jednak ja nie zyje w bajce, tylko w swiecie rzeczywistym i wiem, ze oni chca sprzedac, a ja kupic i kazdy walczy o swoje interesy :cool: :wink:

  8. #68
    Bywalec Awatar GrzegorzS
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Warszawa-Bielany
    Wiek
    50
    Posty
    156

    Domyślnie

    Osobiście dopisałbym się do raczej zadowolonych Klientów fotoitu.
    I 350 dawniej dla siebie kupiłem i jeszcze jedną dla teścia i 400 dla szwagra i 40 dla siebie itd ;-)
    40D+BG-E2N+70-200/4L+Tamron 28-75/2,8 580EX II"Lepiej milczeć i być podejrzewanym o głupotę niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości ..."

  9. #69
    Pełne uzależnienie Awatar sal
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Gdzieś w lesie
    Posty
    1 104

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Nic nie sugeruję. Po prostu Twoje tłumaczenie uznałem za niepoważne.
    No widzisz - to tak samo jak ja uznalem za niepowazne powolywanie sie na regulamin, odnosnie checi zakupu przez czlowieka, ktory prawie ze przychodzi z ulicy.
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM
    Czy wchodząc do hipermarketu też oczekujesz, że w drzwiach ktoś Ci będzie czytał regulamin? A hiper to jest zwykły sklep, sprzedający bezpośrednio.
    Tam raczej nie uslysze powolywania sie na regulamin sklepu w taki sposob, jak zostalo to zaakcentowane tutaj.
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM
    Zresztą, moim zdaniem, decydując się na jakiś zakup/usługę warto wiedzieć z kim się ma do czynienia - znając zasady masz komfort decydowania.
    Dokladnie.
    Zadzwonilem, zapytalem o cene.
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM
    FOTOIt to jest sklep internetowy - wskazuje na to chociażby opis na ich stronie www: "FOTOIT internetowy sklep fotograficzny". Obok masz link do regulaminu. Wszystko na swoim miejscu, poukładane. Tu nie można się przyczepić. Piszesz, że nie chciałeś kupować w sklepie internetowym, a wcześniej napisałeś tak: "FotoIt reklamuje sie na Allegro".
    No i? Do czego zmierzasz?
    Bo ja na strone ich sklepu nie zagladalem - po co?
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM
    Oferta FOTOIt na allegro zawiera bardzo jasną informację, że to sklep internetowy (jest logo, jest adres www). Skoro widziałeś, a chciałeś kupić w "firmie", czemu dzwoniłeś do FOTOIt? Brak Ci konsekwencji.
    Sorry, ale to co piszesz nie trzyma sie kupy.
    Czy chcesz przez to powiedziec, ze Fotoit to jakis wirtualny byt i dlatego zachecaja do odbioru osobistego sprzetu?
    Skoro Fotoit, to "sklep internetowy", czy oznacza to ze nie jest to firma?
    Piszac "chcialem kupic w firmie Fotoit", mialem na mysli ze nie zamierzalem w zaden sposob angazowac Internetu do posrednictwa w zakupie.
    Ani poprzez ich strone internetowa, ani poprzez Allegro.
    Czy teraz wszystko jest dla Ciebie jasne?
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM
    Na koniec jeszcze jedno spostrzeżenie: napisałeś w pierwszym poście, że dzwoniłeś i pytałeś o lampe. Zaznaczam - pytałeś. Pytanie nie jest zamówieniem, wybacz. Zatem pojechałeś w ciemno, nie mając nic wiążącego w garści.
    Ale ja sie nie skarzylem na to, ze lamp nie bylo, bo byly.
    Ja sie skarzylem na sposob potraktowania potencjalnego klienta i machlojki z cashbackiem/jego brakiem (w stylu wydrapywanie kodos kreskowych z pudelek).
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM
    Do lampy się nie czepiam, nie wiem jak było, nie wnikam. Odniosłem się tylko do Twoje go zarzutu o regulamin.
    Szkoda, ze nie odnioslem sie do absurdalnego odwolania do regulaminu w odpowiedzi Fotoit (kiedy ja nic nie pisalem o zamowieniu, ani dokonaniu zakupu - po co mialbym wiec znac regulamin sklepu internetowego?)
    Czasu nie mam, ale mam kompakt...


  10. #70
    Dopiero zaczyna Awatar Robert_Ploch
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    44
    Posty
    40

    Domyślnie

    widzisz Sal... jakos wiecej jest tu zadowolonych klientow... ja z ich strony nie wyczulem nieprofesjonalengo podejscia... wrecz bylem zdziwiony, ze tak spokojnie reaguja na moje marudzenie... przez kilka dni nie mogelm sie zdecydowac jakie szklo chce wziac, i przez te kilka dni ciagle cos wymienialem... mnie by juz szlag trafil... a oni nie dosc, ze z usmiechem na twarzy, to jeszcze troszke zeszli z ceny... i sobie postanowilem, ze bede kupowal u nich...
    | 5D | 50/1.4 | 24-70L | 70-200/4L IS + TC 1.4x | 430EX II | MacBook + Cinema Display 20" |
    http://robertploch.com
    http://robgoesaroundtheglobe.blogspot.com/

Strona 7 z 38 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •