Firma FOTOit pragnie przeprosić Pana . . . . . za zaistniałą sytuację i wyjaśnić :

Klient dowiadywał się o flesz trzy dni przed przyjściem do naszego sklepu,
Informacja w regulaminie naszego sklepu wyraźnie mówi o tym aby dokładnie sprawdzić telefonicznie lub e-mailem czy oferta nadal jest aktualna,
Pan (20.12.2007roku) tego nie zrobił wszystkie artykuły które objęte są promocją w naszym sklepie posiadają informację o danej promocji – żadnej informacji o zwrocie części zapłaty z 580EX II w naszym sklepie nikt nie znajdzie.
Przepraszam Pana za zachowanie jednego z naszych pracowników ale z całym szacunkiem zjawił się Pan w naszym sklepie sporo po 18-tej czyli po zamknięciu, jest okres przedświąteczny każdego dnia pracujemy od 7:30 proszę zrozumieć naprawdę ciężko . . .

Mimo wszystko bardzo przepraszam i życzę rodzinnych i spokojnych świąt wszystkim użytkownikom forum

Z poważaniem
FOTOit