Strona 27 z 38 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 378

Wątek: Zakupy w FotoIt

  1. #261
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rob76 Zobacz posta
    Hej, Panowie. Po to jest forum, żeby każdy mógł się wypowiedzieć. Nie odbierajcie Cichemu prawa głosu tylko dlatego, że jest sam sprzedawcą.
    To nie jest odbieranie głosu tylko zwrócenie uwagi na tzw. "kindersztubę" .

  2. #262
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skrzypol Zobacz posta
    powolalem sie na ten watek i dostalem extra filtr
    A przypadkiem to nie było tak: "dorzucimy filtr gratis, ale napisze pan o nas pozytywnie w tym wątku" ? :-D

  3. #263
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    A przypadkiem to nie było tak: "dorzucimy filtr gratis, ale napisze pan o nas pozytywnie w tym wątku" ? :-D
    To może obrzućmy tu błotem wszystkich sprzedawców, żeby się było na co powoływać przy targowaniu?
    Albo idąc dalej: "jak mi nie dołożysz filtra, to cię obsmaruję na CB"
    Jarek

  4. #264
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie

    Dla mnie sukcesem będzie zmiana postępowania Panów z FotoIt. I - w moim odczuciu - od samego początku wątek ten miał temu celowi służyć. Będzie to z korzyścią dla wszystkich.
    Nie wykluczam, że wrócę do FotoIt jako Klient.
    Biegam, bo lubię

  5. #265
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2005
    Posty
    92

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    To nie jest odbieranie głosu tylko zwrócenie uwagi na tzw. "kindersztubę" .
    Tak myslę że skoro oskarkowy w jednym mailu pisze że
    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    "Zarzuty o kombinowanie z cashbackiem, nie takie gwarancje jak ktoś się spodziewał itp uznaję za problem i winę kupującego. "
    oraz
    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Gdy sprzedawca wyciągał pudełko, w pierwszych słowach zapewnił, że "z dobrej serii". Sprzęt przejrzałem, wszystko było ok. Oczywiście wady AF nie da się wykryć w sklepie. Poprosiłem o wypisanie papierów, dogadałem cenę. W ostatniej chwili zerknąłem dla porządku na seriala.. Myślałem, że mnie strzeli nie napiszę co... Za chwilę przyniesiono mi kolejne pudełeczko, tym razem z niebieską kropką. Oczywiście, gdybym zapłacił za puszkę, to by mi jej w życiu nie wymienili."
    to nasuwa mi się jedno: nigdy nie polecę p. Grabka jako fotografa ślubnego.
    Bo jeżeli ktoś uważa że rozmowa n/t zakupów sprzętu, i to w dodatku o czymś sprecyzowanym (jest gwarancja/nie ma, jest cash-back nie ma, aparat z serii xxx/yyy) ze sprzedawcą ma polegać na zasadzie "po co do niego mówić - i tak trzeba sprawdzić" to co powiedzieć o usłudze klasy "zdjęcia ślubne"? Przecież w umowie nie było że na zdjęciach ma być widoczna twarz panny młodej?

  6. #266
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    To może obrzućmy tu błotem wszystkich sprzedawców, żeby się było na co powoływać przy targowaniu?
    Albo idąc dalej: "jak mi nie dołożysz filtra, to cię obsmaruję na CB"
    Tak to działa na Alledrogo: jeśli dasz komuś nawet najbardziej zasłużonego negatywa, to dostaniesz w rewanżu to samo, pod byle jakim pozorem, czyli cała koncepcja jest do chrzanu.
    Pozdrówka
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Fotos Zobacz posta
    Moim zdaniem FotoIt to jest firma, w ktorej o wszystko trzeba sie dokladnie wypytac. I to by mogli zmienic, ale widac wola krecic, bo wiadomo VAT boli.
    Dla mnie jak kupuje nowy sprzet Canona to oczywiste jest ze mam gwarancje Canon PL, dla FotoIt oczywiste, ze jej nie mam :-)

    To dziwne, bo ja tam kupiłem 24-105 z normalną, pełną gwarancją Canona PL i nie musiałem się o to wcale dopominać, bo to było oczywiste.
    Może próbowałeś szukać jakichś ekstra oszczędności na cenie ?


    Poza tym rabneli mnie kiedys na zlotowke i od tej pory tam nie kupuje. To byla troche sprawa honoru.
    A to już śmieszny zarzut.
    Pozdrówka
    Ostatnio edytowane przez m_o_b_y ; 16-03-2008 o 15:49 Powód: Automerged Doublepost
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

  7. #267
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maurycyj Zobacz posta
    Tak myslę że skoro oskarkowy w jednym mailu pisze że

    oraz


    to nasuwa mi się jedno: nigdy nie polecę p. Grabka jako fotografa ślubnego.
    Bo jeżeli ktoś uważa że rozmowa n/t zakupów sprzętu, i to w dodatku o czymś sprecyzowanym (jest gwarancja/nie ma, jest cash-back nie ma, aparat z serii xxx/yyy) ze sprzedawcą ma polegać na zasadzie "po co do niego mówić - i tak trzeba sprawdzić" to co powiedzieć o usłudze klasy "zdjęcia ślubne"? Przecież w umowie nie było że na zdjęciach ma być widoczna twarz panny młodej?
    A skąd Ty wiesz, co ja mam napisane w umowie?

    Gdzieś wcześniej napisałem jeszcze, ile razy kupowałem w tej firmie i ile kasy u nich zostawiłem. Nigdy nie próbowali mnie wystawić na takich zasadach jak wyżej opisanie. Może dlatego, że wiem, że na Żytniej przy naprawie gwarancyjnej pada pierwsza (i w zasadzie jedyna) prośba - "pan pokaże fakturę". I nigdy nie wychodzę od nich bez tego dokumentu. Na jego podstawie (oraz oczywiście podbitej karty wyjętej z pudełka od sprzętu) realizuję ewentualne reklamacje serwisowe i nigdy nie mam z tym problemów. Ostatnio nawet wyczyścili mi w ten sposób zasmarkaną matrycę, choć gotów byłem za to za to zapłacić.

    Dlaczego o tym piszę? Bo parę razy usłyszałem: "z fakturą, czy bez? Będzie 100zł taniej". Jeśli ktoś się decyduje na takie oszczędności, to niech się liczy z niespodziankami.

    A co do cashbacku: wybaczcie, ale jak ktoś decyduje się na wyjście ze sklepu z dziurą w pudle, to ryzykuje nie tylko brak zwrotu kasy, ale również np to, że coś im przez nią wypadnie..
    Jarek

  8. #268
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2005
    Posty
    92

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    A skąd Ty wiesz, co ja mam napisane w umowie?
    Nie wiem. Jak również nie wiem co to ma do rzeczy? Chodzi o prosty mechanizm: najpierw siadasz z klientem i ustalasz co, gdzie, ile i za ile a potem dajesz do podpisania umowę ni z gruszki ni z pietruszki? Oczywiście że po podpisaniu "klient sam sobie winien" tylko że usług już nie polecałbym.

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Gdzieś wcześniej napisałem jeszcze, ile razy kupowałem w tej firmie i ile kasy u nich zostawiłem. Nigdy nie próbowali mnie wystawić na takich zasadach jak wyżej opisanie.
    No przepraszam. To chcieli wcisnąć felerny korpus czy nie?
    Jak czeczot: "nic nie mogę im zarzucić". Co prawda gdyby przyszedł 10 minut później to z Gdańska na darmo by jechał bo zamówione 20D wcisnęli by innemu ale to już "inna para kaloszy"?
    A koncepcja jednopostowców (utworzeni przez fotoit uzytkownicy opiewający profesjonalizm tej firmy) to już poezja...

  9. #269
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maurycyj Zobacz posta
    Nie wiem. Jak również nie wiem co to ma do rzeczy? Chodzi o prosty mechanizm: najpierw siadasz z klientem i ustalasz co, gdzie, ile i za ile a potem dajesz do podpisania umowę ni z gruszki ni z pietruszki?
    W rzeczy samej dokładnie tak robię. Sęk w tym, ze w umowie miejsca, które wcześniej ustalam z klientem są pozostawione do późniejszego wypełnienia. Więc wszystko jest tak, jak to napisałeś, ale chyba nie do końca po Twojej myśli.

    Cytat Zamieszczone przez maurycyj Zobacz posta
    Oczywiście że po podpisaniu "klient sam sobie winien" tylko że usług już nie polecałbym.
    A tego, to już zupełnie nie rozumiem. I jeszcze mniej rozumiem to, jak sprzedawanie aparatów ma się do świadczenia usług.

    Cytat Zamieszczone przez maurycyj Zobacz posta
    No przepraszam. To chcieli wcisnąć felerny korpus czy nie?
    Chcieli, ale się nie dałem. Na tym to polega. Sprawdzaj, jeśli uważasz, że mogą Cię wydymać.

    Cytat Zamieszczone przez maurycyj Zobacz posta
    A koncepcja jednopostowców (utworzeni przez fotoit uzytkownicy opiewający profesjonalizm tej firmy) to już poezja...
    Nie mój drogi. To sk..syństwo.
    Jarek

  10. #270
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jun 2005
    Wiek
    55
    Posty
    406

    Domyślnie

    >>Może próbowałeś szukać jakichś ekstra oszczędności na cenie ?

    Nie ja, tylko FotoIt - nie mow mi ze wystawiajac wlasna gwarancje i "wlasny" paragon placa VAT. Moze teraz cos sie zmienilo, bo np. tak obsluzyli klienta z US. :-)
    Zreszta skoro ludzie u nich kupuja, to po co sie maja zmieniac. Poziom obslugi jest adekwatny do wiekszosci klientow. Wazne ze sa inne miejsca do zakupu.

Strona 27 z 38 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •