witam, wlasnie zamowielem szkielko w fotoit, wczesniej zapoznalem sie z tym watkiem i przyznam ze mialem mieszane odczucia, ale teraz moge spokojnie stwierdzic ze kontakt z obsluga fotoit super, cena dobra, powolalem sie na ten watek i dostalem extra filtr - wiec jak widac zobowiazanie zrealizowane.

Uwazam, podobnie jak kilka osob wczesniej, kazdemu moze zdarzyc sie wpadka, jezeli ktos pracuje w uslugach, handlu to wie ze nie raz zdarzaja sie sytuacje dziwne, smieszne i tragiczne i czesto wynika to z winy (osobowosci i charakteru) klienta, czasami z niedomowien czasami ot tak poprostu - nie mnie rostrzygac kto zwinil w omawianym watku.

Ja zadalem chyba z 5 pytan przed zakupem i wiem wszystko dokladnie odnosnie terminu realizacji, gwarancji, dostawy itp wiec jak sadze wystarczy pytac zeby uniknac ewentualnych problemow.

Teraz czekam na szklo, jak dojdzie to dam znac jak przebiegl caly proces obslugi klienta - poki co DAJE DUZEGO PLUSA chlopakom z FotoIT