Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 378

Wątek: Zakupy w FotoIt

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Wycięte kody z pudełek, inna gwarancja na miejscu a inna w e-mail'u to wina kupującego? Ciekawe.
    Widzisz.. ja oglądam to, co kupuję przed zapłaceniem. Jeśli inni mają problemy z zachowaniem kolejności czynności, to zdecydowanie ich problem.
    Jarek

  2. #2
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Widzisz.. ja oglądam to, co kupuję przed zapłaceniem. Jeśli inni mają problemy z zachowaniem kolejności czynności, to zdecydowanie ich problem.
    No wiesz.... to że ktoś kupił np. przez internet, albo nie założył że może zostać zrobiony w ch**a i nie przyniósł ze sobą tablicy testowej do AF oraz kolegi który posiada taki sam model i sprawdzi, to nie można teraz mówić że jest sam sobie winien.
    Co innego gdy od razu się umawiam ze sprzedawcą na jakieś mniej korzystne warunki bo to jest np. kolega kolegi który przywiózł coś z US i zwrotu nie będzie z wiadomych przyczyn, a co innego jak kupuję w legalnie działającym sklepie który _MUSI_ działać w oparciu o obowiązujące w Polsce prawo i _MUSI_ respektować moje prawa jako klienta.
    Jak piszesz "Oczywiście, gdybym zapłacił za puszkę, to by mi jej w życiu nie wymienili" to pewnie nie wiesz że sklep _MUSI_ ci wymienić towar na nowy jeśli ten ma wadę i nie masz absolutnie obowiązku biegać z nim do serwisu bo to ty _WYBIERASZ_ czy chcesz serwis czy wymianę na nowy.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Jak piszesz "Oczywiście, gdybym zapłacił za puszkę, to by mi jej w życiu nie wymienili" to pewnie nie wiesz że sklep _MUSI_ ci wymienić towar na nowy jeśli ten ma wadę i nie masz absolutnie obowiązku biegać z nim do serwisu bo to ty _WYBIERASZ_ czy chcesz serwis czy wymianę na nowy.
    Jak już Ci kiedyś pisałem na PM nie mam pojęcia o swoich prawach dotyczących reklamacji. Dlatego też kupuję wysyłkowo tylko karty, akumulatory i żarcie dla kotów, a jak kupuję coś więcej, to dokładnie sprawdzam zanim zapłacę. I dziwi mnie, że ktoś potrafi kupić sprzęt, wyjść zadowolony z dziurą w pudełku a potem narzekać pod niebiosa.

    Nie chcę tutaj wybielać sprzedających, to są zwykle niezłe hieny, ale zwykle udaje im się nabierać tylko naiwnych.

    Ostatnio znalazłem w wawce sklep, gdzie bez problemu mogę umówić się, że w tydzień po zakupie mogę wymienić zabawkę, jeśli coś mi nie leży. I to mi zdecydowanie bardziej odpowiada, niż dochodzenie swoich praw na różnych drogach..
    Jarek

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Jak już Ci kiedyś pisałem na PM nie mam pojęcia o swoich prawach dotyczących reklamacji.
    ...o raju, troche sie zapedziles. Sprobuj wyedytowac ten post, bo to zdanie traci rozdwojeniem jazni. TO ZART

    OK, masz sporo racji. Temat o fotoIt powstal jednak takze przez mlodych fotografow z pasja. Niekoniecznie tych, ktorzy zarabiaja na zycie fotkami ale czesto z nadzieja pakowali do fotoIt, zeby dorwac super sprzet. Jezeli sa mlodzi i musieli jechac paredziesiat km i wydac ostatnie siano na puszke i obiektyw a na stronie i przez tel nie bylo mowy, ze CASHBACK pobrano juz sobie w sklepie, to uwierz, mozna byc lekko wkutym.

    A sklepowi, ktory odbiera sobie siano za promocje i wycina dziury w pudelkach po prostu sie nalezalo.
    ║ 50D i 30D + graty ║

  5. #5
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Obiektyw Zobacz posta
    A sklepowi, ktory odbiera sobie siano za promocje i wycina dziury w pudelkach po prostu sie nalezalo.
    A tak wogóle to nie wiem skąd ten pęd do FotoIt. Dobre ceny to mają raz na pół roku, zazwyczaj da się w samej Wawce kupić taniej.

  6. #6
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    283

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Nie chcę tutaj wybielać sprzedających, to są zwykle niezłe hieny, ale zwykle udaje im się nabierać tylko naiwnych.

    A czy "naiwny" to jakiś trędowaty gatunek klienta? Żerowanie na czyjejś naiwności mogłoby przejść gdyby chodziło o drożdżówkę z makiem zamiast z serem, ale nie w przypadku sprzętu fotograficznego za kilka tysięcy złotych. Jeśli wspaniałomyślny fotoit żeruje TYLKO na naiwnych - to jest to po prostu dno, dno i jeszcze raz dno.

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rene Zobacz posta
    A czy "naiwny" to jakiś trędowaty gatunek klienta? Żerowanie na czyjejś naiwności mogłoby przejść gdyby chodziło o drożdżówkę z makiem zamiast z serem, ale nie w przypadku sprzętu fotograficznego za kilka tysięcy złotych. Jeśli wspaniałomyślny fotoit żeruje TYLKO na naiwnych - to jest to po prostu dno, dno i jeszcze raz dno.
    Klient naiwny, to nie trędowaty a najlepszy gatunek. W każdym razie najmniej problematyczny.
    A w przypadku żerowania na klientach pisałem o całej braci handlującej, nie tylko o fotoit. Po prostu w tym sklepie jest największy przemiał, więc i odsetek niezadowolonych jest zdecydowanie większy.
    Jarek

  8. #8
    skrzypol
    Guest

    Thumbs up fotoit ok

    witam, wlasnie zamowielem szkielko w fotoit, wczesniej zapoznalem sie z tym watkiem i przyznam ze mialem mieszane odczucia, ale teraz moge spokojnie stwierdzic ze kontakt z obsluga fotoit super, cena dobra, powolalem sie na ten watek i dostalem extra filtr - wiec jak widac zobowiazanie zrealizowane.

    Uwazam, podobnie jak kilka osob wczesniej, kazdemu moze zdarzyc sie wpadka, jezeli ktos pracuje w uslugach, handlu to wie ze nie raz zdarzaja sie sytuacje dziwne, smieszne i tragiczne i czesto wynika to z winy (osobowosci i charakteru) klienta, czasami z niedomowien czasami ot tak poprostu - nie mnie rostrzygac kto zwinil w omawianym watku.

    Ja zadalem chyba z 5 pytan przed zakupem i wiem wszystko dokladnie odnosnie terminu realizacji, gwarancji, dostawy itp wiec jak sadze wystarczy pytac zeby uniknac ewentualnych problemow.

    Teraz czekam na szklo, jak dojdzie to dam znac jak przebiegl caly proces obslugi klienta - poki co DAJE DUZEGO PLUSA chlopakom z FotoIT

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skrzypol Zobacz posta
    DAJE DUZEGO PLUSA chlopakom z FotoIT
    kolejny jednopostowy ???
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  10. #10
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skrzypol Zobacz posta
    powolalem sie na ten watek i dostalem extra filtr
    A przypadkiem to nie było tak: "dorzucimy filtr gratis, ale napisze pan o nas pozytywnie w tym wątku" ? :-D

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •