no to mamy szwindel na kolosalną skalę...;(
no to mamy szwindel na kolosalną skalę...;(
Niekoniecznie. Może tylko mają nadgorliwego pracownika...
W każdym razie ciekawe jest również to, że nick tego nowego usera jest powiązany z takim "profesjonalnym" serwisem: http://cyfron.pl/
40D/BG-E2N | 17-40/4.0 L | 85/1.8 USM | 430 EX |
Ktoś naruszył Twoje prawa?
Jakiez jednak musi byc IQ tego pracownika skoro zdecydowal sie na tak "przemyslana" i brawurowa akcje promocyjna![]()
Jak widac odplyw ludzi na zachod doprowadzil do sytuacji w ktorej zatrudnia sie kogo popadnie a potem efekty jak widac![]()
Ubaw po pachy po prostu i pewnie straca kilku klientow.
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296
Podpowiedzieliście im wyjście z tej beznadziejnej sytuacji - może sami by na to nie wpadli :razz:
Skasowali mi ;(
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296
Gdyby nie to że byłem kilka razy u nich (czy to na zakupach czy towarzysko z kimś) to bym podjechał (3 przystanki) i powiedział im co o tym myślą użytkownicy form.
Ale rozmawiałem czy słyszałem rozmowy z klientami i czasem są w porządku a czasem... niezbyt.
Raz wspomniałem o forum, opiniach na forum na temat jakiegoś tam sprzętu (nie pamiętam dokładnie o czym była mowa), że dziesiątki użytkowników mają takie a nie inne zdanie... odpowiedź jaką otrzymałem na wspominkę o polskim forum Canona dość mocno sugerowała w jak głębokim to poważaniu nas mają.
Sam nie miałem problemów z zakupami u nich (ale ja z tych co nie potrzebują faktury a z zakupami nie trafiałem na cashbacki) ale właśnie takie a nie inne podejście do klienta jak i późniejsze opinie sprawiły że już więcej nie będę tam zaglądał.
Niezbyt grzeczna akcja z wypowiedzią niby zadowolonego pseudokupca to już w ogóle bazarowy lub poniżej styl prowadzenia biznesu.
W miejscu gdzie mogliby łatwo pozyskać klientów panowie z foto.it popełniają prymitywny błąd.Przyłapanie na kłamstwie jest żenujące.Swego czasu optyczni zostali mocno wypunktowani za błąd ale przede wszystkim za serię zupełnie niewiarygodnych tłumaczeń przy teście pewnego szkła makro.Błąd jak to błąd,przytrafia się wszytkim którzy cos robią ale człowiek na siłę robiony w bambuko ma trudności z odzyskaniem zaufania.Tak czy inaczej opinia o sklepie pójdzie w świat.