Bardzo obrazowe porównanie pomiedzy stałkami L a nowymi szklami Canona z serii Cinema
Bardzo obrazowe porównanie pomiedzy stałkami L a nowymi szklami Canona z serii Cinema
Piekne porownanie.
Istotne w cine jesli brak "pompowania czy tez oddychania" i konstrukcja-jakosc mechaniczna, reszta to drobiazgi.
Nie rozumiem koszmarnych cen, chociaz inwestycyjnie-kolekcjonersko zestaw stalek od Cooke czy tez Panavision chcialbym miec.
p.s. jakis rok temu przeoczylem piekny zestaw 35milimetrowych stalek Schneider'a pod Arri za smieszne pieniadze.![]()
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it
Jakość w obrazku prawie bez różnicy. Jedyne czego się dopatrzyłem, to obrazek z L jest minimalnie bardziej miękki, ale i bokeh jest fajniejszy, delikatny.
Na ogromny plus za to dłuuuuugi i "gładziutki" focus-ring w obiektywach Cine.
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8