Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Wątek: co kupic ? amatorski czy polprofesjonalny ?

  1. #1

    Domyślnie co kupic ? amatorski czy polprofesjonalny ?

    Witam jestem amatorem, ostatnio bawilem sie nikonem d5000 mojego tescia i chcialbym kupic sobie lustrzanke bo bardzo mi sie spodobało robienie zdjęć. Myśle o canonie 600d albo 60d. Chcialbym robić zdjęcia krajobrazom i portrety. Czy kupić samo body i dokupić jakiś obiektyw który byście polecili czy kupić w zestawie z 18-135 ?

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    50
    Posty
    2 587

    Domyślnie Odp: co kupic ? amatorski czy polprofesjonalny ?

    A nie lepiej na próbę się "przytulić" do teścia? Czy teść posiada jakieś dodatki do swojego aparatu (które przez pewien czas mogły by być wspólne)?
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  3. #3

    Domyślnie Odp: co kupic ? amatorski czy polprofesjonalny ?

    wiesz jak to jest. masz cos swojego to robisz z tym co chcesz.. chce kupic cos swojego

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    50
    Posty
    2 587

    Domyślnie Odp: co kupic ? amatorski czy polprofesjonalny ?

    Ja to doskonale rozumiem. Jednak możliwość sprawdzenia czegoś na żywo (za darmo) da więcej informacji niż tysiące postów. Co do sprzętów to im lepszy tym droższy, a w zestawie wychodzi taniej niż osobno.

    Więc w odpowiedzi na pierwszego posta: EOS60D w zestawie z 18-135IS jest tym wyborem najlepszym.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  5. #5
    Uzależniony Awatar flankerp
    Dołączył
    Aug 2010
    Miasto
    Cork, Ireland
    Wiek
    44
    Posty
    636

    Domyślnie Odp: co kupic ? amatorski czy polprofesjonalny ?

    A może jakiś ćwierć profesionalny i kilka obiektywów?