Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Kolory DPP Laptop

  1. #1

    Domyślnie Kolory DPP Laptop

    Witam wszystkich serdecznie.
    Ponieważ jestem nowym użytkownikiem to napiszę trochę o sobie.
    Jestem raczej fotoamatorem i strzelam, przynajmniej na razie, dla czystej przyjemności i pasji czy też hobby.
    Fotografią zaraził mnie kolega i tak się zaczęła moja przygoda z foceniem.

    A teraz do rzeczy. Mam mały problem z kolorami w dpp i nie znalazłem na taka postawione pytanie odpowiedzi mianowicie:
    jak oglądam rawy po dwukrotnym kliknięciu na fotke w galeri katalogu to kolory wyglądają inaczej niż po naciśnięciu klawiszy ALT+C czyli przycinania.
    Sprawa jest o tyle dziwna że kolorami jakie wypychają się do JPG są właśnie te które odwzorowuje ALT+C i tu pojawia się problem gdyż chcą sprawdzić jakie kolorki wyjdą i czy wszystkie okej, tyczy się to zarówno jasności kontrastu jak i przekłamywania w saturacji, muszę każde zdjęcie podglądnąć w opcjach przycinania. Co lepsze kolory jakie otrzymuje w tym że podglądzie są kolorami właściwymi. Sprawdzałem to u kolegi na monitorze skalibrowanym no i nie kiepski bo eizo dla grafików.
    Mój sprzęt to laptop Sony Vaio karta graficzna to Ati Radeon 6560.

    Proszę o pomoc bo takie sprawdzanie koloru wyjściowego przez ALT+C przy każdym zdjęciu jest mordęgą.

    Dziękuje i pozdrawiam.

  2. #2
    Uzależniony Awatar flankerp
    Dołączył
    Aug 2010
    Miasto
    Cork, Ireland
    Wiek
    44
    Posty
    636

    Domyślnie Odp: Kolory DPP Laptop

    Nie korzystam z DPP ale jeśli się nie mylę, to jest tam gdzieś ustawienie jakości podglądu. Może tam trzeba poprzestawiać?
    Zepsuty Canon 500D + Grip czekający na upgrade | C17-55 2.8 IS, C75-300 USM, C50mm 1,8 | Nissin Di622 Mark II, 2x YN460 + Phottix Aster | Benro A1980F + B-00+PU-40 M8 | Garść filtrów kolorowych dla Cokin P |

  3. #3

    Domyślnie Odp: Kolory DPP Laptop