Pokaż wyniki od 1 do 10 z 116

Wątek: Marketing Nikona kontra Canon

Widok wątkowy

  1. #9
    sv
    Guest

    Domyślnie

    przykladem skuteczniejszego marketingu Nikona jest aktualny test w Fotokurierze: 5d kontra D200.
    do testu uzyto szkieł: Canon+ 20/2,8
    Nikon + Micro nikkor 60 mm/2,8
    i uzywajac takich oto objektywow panowie z fk testuja rozdzielczosc i aberracje
    oczywiscie napisali, ze 5d to badziew.

    Najbardziej rozbawil mnie taki fragment (o 5d):
    " ktos kto wydaje na sprzet kilkadziesiat tys. zl nie chcial by miec takich zdjec.."

    to juz sa zupelne jaja.

    a moze by tak porownac te ceny:

    5d w kicie z 24-105 kupilem za 13.340 brutto
    d200 + 17-55/2,8 kosztuje 13.000 do czego trzeba dodac 500 za badziewny program do obrobki RAW. i co jest drozsze?

    Nikon wydaje sporo kasy na reklame (zwlaszcza w ciagu ostatnich 2 lat). Canon w polsce jest praktycznie niewidoczny (owszem, reklamuja kopiarki
    Ostatnio edytowane przez sv ; 16-02-2006 o 16:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •