Pokaż wyniki od 11 do 20 z 116

Wątek: Marketing Nikona kontra Canon

Widok wątkowy

  1. #11
    Piotr Milecki
    Guest

    Domyślnie

    Niewazne ze czarny, ze siatka w wizjerze, ze "supirior quality" i "pro". Wazne ze nie Canon, a przeciez kolega ma Canona. To doskonala argumentacja, pewnie tak samo dobra jak to ze kolory na tamtym forum za czarne. Tyle racji w tej argumentacji, jak w tym ze "u nas" nie mozna zmienic koloru i czarny jest jedynym z mozliwych

    No i na koniec perelki. "Canon ma system". Masz racje. Ma. Inni nie maja. Dramat. "Marka wyrobiona 300D". Tu dolozyles juz na maksa. Czym jak czym, ale marka 300D to dajesz doskonaly dowod na wyrobienie marki. Gdybys powiedzial ze seria G, bylbys duzo blizej prawdy. Canon ma swietne konstrukcje, ale jesli ma bazowac na 300D, to wybacz ale nie Nikon przespal sprawy. Postapil slusznie...

    Na koniec marketing Nikon - Canon. Cos kuleja na tym forum wiesci z koncernow. Canon wydal na kampanie telewizyjne krocie. Reklama w NG, przed imprezami sportowymi itd. Wciaz lansuje sie w hurtowniach komputerowych, dbajac o to by towaru bylo "na maksa". Problem w tym ze to nie uzytkownicy dSLR-ow robia koncernom kase, a reszta sprzetu. Po jaka cholere hurtownik ma inwestowac w 5D zarabiajac na nim 500 czy 600 zlotych, skoro inwestujac te same pieniadze w 20 kompaktow na kazdym zarobi po 80 zlotych, pewnie w tym samym czasie.

    "Canony sie sprzedaja, Nikony leza na polkach". Tomek, nie przystoi Tobie taki tekst
    Ostatnio edytowane przez Piotr Milecki ; 16-02-2006 o 03:45

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •