35L II będzie miał podobną winietę, a cena zrzuci czapki z głów, zresztą zaczekajcie chwilkę :]
35L II będzie miał podobną winietę, a cena zrzuci czapki z głów, zresztą zaczekajcie chwilkę :]
O obiektywach wiem prawie wszystko
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
Serio? Domykaja sie nawet gdy robi sie na pelnym otworze?
Czasem się jednak domyka. Chociażby trochę. I wtedy Canon sieje wielokątami. Może bardziej konstruktywne czepiactwo? :PSerio? Domykaja sie nawet gdy robi sie na pelnym otworze?
Ciekawe czy różnica w cenie między nowym 35L a sigmą 35/1.4 (zapewne kosmiczna) będzie adekwatna do różnicy w jakości obrazowania pomiędzy tymi dwoma 35-tkami...?![]()
"Fotografuję, żeby zobaczyć, jak to będzie wyglądać na zdjęciach" – Garry Winogrand
flickr
Nie sadze. Z tego co tu wypisuja ta sigma to dobre szklo. Pewnie mozna poprawic to i owo ale czy bedzie to warte masywnej doplaty? Nie wydaje mi sie.
Jesli sigma wreszcie bedzie dzialac jak canon(pisze of AF) to sporo klientow zacznie wybierac alternatywe ktora bedzie kosztowac duzo duzo mniej.
Jesli Canon zrobil by wersje 1.2 wtedy mozna by usprawiedliwiac kolosalna cene jednak zachowujac te same parametry bazowe ciezko bedzie usprawiedliwic cene.
Jednak prawda jest taka ze rynek i tak lyknie nowe 35L bo ci ktorzy na tym zarabiaja spore pieniazki i tak sobie to szklo kupia.
Ja sie wykosztowalem na mkI i nie zaluje, w koncu to szklo na lata. Jesli Sigma wyrobi sobie wsrod canonowcow zdanie solidnej i niepudlujacej wtedy wroze im swietlana przyszlosc.
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
z tego co czytam to ta 35-tka sigmy jest właśnie taka - solidna/niepudłująca + ostrzejsza/tańsza/nowsza
... hm ... kto wie - może nowa elka będzie ze światłem 1.2?![]()
"Fotografuję, żeby zobaczyć, jak to będzie wyglądać na zdjęciach" – Garry Winogrand
flickr