46756a6920582d5431202b2031302d32342f34202b2031382d 35352f322e382d34202b2035352d3230302f332
e352d342e38202b2032332f312e34202b2033352f312e34202 b2035362f312e32202b204d65747a206d343030
Wiem, że nie potrzeba światła ale w tych ogniskowych według mnie czasem się przydaje ; ) A, że robię czasem w mega ciemnych pomieszczeniach (kościoły) zdjęcia to światełko zawsze się przydaje ; ) Również inna jakość wykonania jest tych szkieł na co zwracam uwagę... W takim razie muszę iść, podpiąć te szkiełka i zobaczyć czy mi pasują ; ) MAF gdybym zmieniał to raczej sprzedaję 2.0 a kupuję 1.4 tak samo z 85, nie mam zamiaru kupować L w tej chwili. Jak zacznie się sezon ślubny to wtedy będę myślał o L'kach na razie wystarcza mi to co mam ; ) Będę wdzięczny za opinię o tych szkłach ludzi, którzy robią nimi na co dzień zdjęcia!
A ja nie. Bo 24L czy 85L to po prostu szkła z duszą i jak komuś kiedyś wpadły w łapy, to zrobi wszystko żeby je mieć
. I tu nie chodzi tylko o światło... Gdyby to była jedyna różnica, nikt eLek by nie kupował.
Na pewno warto mieć na początek 85/1.8 - mam, używam i póki nie kupię 85L będzie nadal w torbie. O 35/2 niewiele powiem, bo miałem z nim styczność dawno temu jeszcze z 30D, ale wrażenia na mnie nie zrobił.
Szkoda, że pozbyłeś się 135L, bo to klasyk i po prostu trzeba go mieć.
Jak mierzysz w śluby, to i tak docelowo skończysz z zestawem: 24L, 35L, 50L, 85L, 135L i nic więcej nie trzeba, no tzn. dodatkowe body FF.
R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty