folia folią a gwarancja gwarancją. Folia Ci jest potrzebna jesli zamierzałbyś odstąpić od zakupu. w tym przypadku jest to nieprawidłowa praca lampy. W ramach gwarancji odsyłasz do serwisu lub do sklepu. Przecież przez okres gwarancji nie używasz lampy z folią na ekranie.
Albo Ci naprawią albo dostaniesz nową albo kasę. Jaką masz gwarancję, że po downgradzie firmware' coś to poprawi.

Czy masz listę kompatybilnosci lampy a body?

na stronie jednego ze sklepów oferujacych tą lampę nie znalazłem informacji o kompatybilności i numerach firmware.

Drugie body jaki miało firmware?
Jak bedziesz wysyłał to zaznacz, że nie współpracuje z konkretnym modelem (60D) i że sprawdziłęś na 2 egzemplarzach, bo podepną pod inny model i powiedzą że wg nich jest ok.

Poszukaj na stronie producenta listy kompatybilnosci. Zresztą, jak nie było tego na stronie sklepu to chyba i tak możesz zwrócić bez folii