kompletna bzdura... jeżeli ma to służyć do zasilania Dual Power to nie widzę ani jednego powodu na tak

kupno akumulatora (np żelowego) zgadza się - natomiast nie przeróbka gniazdka zapalniczki (bo samochodu z owym gniazdkiem nie zabierzesz w każde miejsce...)
tylko przeróbka przewodu łączącego BP z gniazdkiem zapalniczki - to różnica prawda ?

zabawa w młodego elektryka jak ją nazywasz polega na odkręceniu/obcięciu wspomnianej wyżej wtyczki i podłączeniu aż dwóch przewodów
do także wspomnianego akumulatora - oczywiście wymaga to odróżnienia plusa od minusa takie rzeczy robiłem mając może 5 lat
przy okazji zabaw z silniczkami wymontowanymi z różnych pojazdów na bateryjki made in ddr oczywiście nie każdy musiał to robić
ale myślę że już tak w grupie 20+ nie powinno być problemu z podłączeniem dwóch przewodzików - szczególnie wśród osób które
potrafią nie tylko używać lustrzanek ale i nawet lamp błyskowych

oczywiście może się zdarzyć że ktoś jednak nie będzie potrafił i nie będzie w stanie zorientować się że przewód idący do
pinu na środku wtyczki to plus a ten drugi to minus - wtedy polecam zainwestować 5 czy 15 zł w kogoś kto zrobi to za niego...

cena owego kombajnu który pokazałeś jest kilkakrotnie wyższa niż akumulatora który można podłączyć do BP w sposób opisany na forum
przy okazji ów aku jest o wiele mniejszy i lżejszy