Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
Przerobiłem kilka różnych statywów i głowic. Oprócz czysto filmowych,profesjonalnych po kilka tysi nie ma nic lepszego w rozsądnej cenie niż Manfrotto.
smiem twierdzic, ze wlasnie jak sie chce dobrej jakosci glowice za ludzkie pieniadze, to nie Manfrotto. mialem dwie glowice tej firmy (322 i 486RC2) i obie byly prymitywnym mechanicznie badziewiem o podlej zywotnosci...

polecam jednak obejrzec Benro, Sirui, Feisola... ktore na dodatek zgodne sa nie tylko same z soba, ale wlasnie ze standardem arkowym. plytki mozna wymienne wybierac, w tym specjalne pod korpus badz szklo (wrecz i wymienne stopki do szkiel w przypadku RRS-a) czy wreszcie, chyba najwazniejsze - L-brackety. powodzenia z szukaniem takiego osprzetu do mansrotto..

Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
Manfrotto ma dwie wady.Cena i waga są wyższe od podobnych,
mechaniczna jakosc rowniez. budzetowe Manfrotto to ordynarnie kute, ciezkie jak smierc aluminium. podczas gdy podobny cenowo "chinczyk" jest ladnie wykonczony, chodzi plynniutko i po pol roku intensywnego uzytkowania nia przypomina wytworow "Sdielano w SSSR", jak ww. 486 RC2

Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
Ale niezawodnośc ,pewność i spokój stawiam na pierwszym miejscu. Najgłupszą i najżałośniejszą minę na świecie ma człowiek który "zaoszczędził" pare setek" patrzący na leżący na betonie sprzęt za pare tysi. Dobry zestaw Manfrotto przeżyje niejedno szkło i body.
byc moze. w takim razie ww. 486 i 322 absolutnie na okreslenie "dobry zestaw" nie zasluguja