Witam,
Ktoś kupował w tym sklepie ("faxtel"Sklep Internetowy) sprzęt foto i może jakąś opinie wydać ?
Witam,
Ktoś kupował w tym sklepie ("faxtel"Sklep Internetowy) sprzęt foto i może jakąś opinie wydać ?
Ostatnio edytowane przez janmar ; 23-11-2012 o 13:05 Powód: Reg.pkt 8."Wszelka forma.."
Ostatnio edytowane przez janmar ; 23-11-2012 o 13:04 Powód: Reg. pkt 8
m_o_b_y
--------------------------------------------------------
Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
Witold Gombrowicz
Ale co to było, może obiektyw ?
Przestrzegam wszystkich chcących robić zakupy w tej firmie. Poziom kultury osobistej obsługi jest żenujący. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim chamstwem w Internecie.
Nie pamiętam nawet, czy coś tam kupowałam, czy chciałam kupić, nie kojarzę. W ostatnich dniach w sposób dobitny sprzeciwiłam się otrzymywaniu spamu od nich na moją skrzynkę pocztową i poprosiłam o usunięcie mojego adresu z bazy. Zostałam nawyzywana i obrażona, a użytych przez pracownika firmy epitetów nie będę nawet cytować, bo są na poziomie "trudnego" nastolatka i czytając to wszystko nie wiadomo czy śmiać sie, czy płakać...
Ostatnio edytowane przez fomag ; 19-10-2013 o 17:29
Masakra nie polecam tego sklepu!!!!
Na ceneo ma 95% pozytywnych opinii, więc może warto rozwinąć wypowiedź...?
kupiłem u nich aparat i szczerze mówiąc sposób w jaki był zapakowany nie był, mówiąc delikatnie, odpowiedni. Zamówiłem samo body, ale karton dostałem po zestawie z obiektywem (najgorsze jest to że miejsce po puszce nie zostało w żaden sposób wypełnionewiec wiadomo co się działo z aparatem).
Ilość pozytywnych komentarzy może wynikać z tego, że sklep po wystawieniu negatywnego komentarza - tak było w moim przypadku - dzwoni do kupującego i namawia na jego zmianę na pozytywny. W przypadku braku zmiany wysyła maila z groźbą, że jeżeli komentarz nie zostanie zmieniony nie ma co liczyć na ich pomoc w przypadku, gdyby "coś" się działo z aparatem. Nie wspomnę już o charakterze maila i kilku epitetach jakie otrzymałem na mój temat, no i takie dwa cytaty: weźmemy to w przysżłości pod uwagę a odwdzięczanie sie pięknym za nadobne to moja specjalność"kiedy natrafi sie okazja poczuje pan to - zapewniam, co oczywiste WSZYSTKO W GRANICACH OBOWIĄZUJĄCEGO PRAWA I PRZEPISÓW KODEKSU HANDLOWEGO , KONSUMENCKIEGO ETC ETC
damy radę
żegnam"
- myślę, że nie muszę nic więcej dodawać.
Jakiś pracownik ma problem ze sobą - nie znosi krytyki jak widać.
Ostatnio edytowane przez fomag ; 19-10-2013 o 17:30 Powód: zmiana "właściciel" na pracownik
Kodeks handlowy od kilkunastu lat nie obowiązuje
Poza tym - nie ma nic złego w sprzedaży rozkompletowanego zestawu kitowego. Oczywiście zabezpieczenie aparatu to inna kwestia. O mailu i "epitetach" się nie wypowiem.
oczywiście, że nie ma nic złego - chodziło tu tylko o jakość zapakowania sprzętu - szczególnie jeśli chodzi o sprzęt za 11 tys, powinien się troszkę bardziej postarać
Ostatnio edytowane przez bajker83 ; 12-04-2013 o 15:43
Ja również chciałem potwierdzić wyjątkowe chamstwo któregoś pracownika sklepu.
Po tym jak zauważyłem, że okłamuje mnie zostałem wyzywany.
Ostatnio edytowane przez fomag ; 19-10-2013 o 17:31 Powód: zmiana "właściciela" na pracownika