Jak tak będziesz "grzecznie" pytałWypowie się ktoś na ten temat ?,to może i nie.To dość duże forum i czasem trzeba poczekać
Spokojnie z tymi lustrami,łatwo uszkodzić.Jeśli jestes w trakcie działania z serwisem ,nie ruszaj,reklamuj i żądaj czyszczenia na koszt serwisu.
Trudno się wypowiadać gdy nie ma się dostatecznej ilości informacji....... W przypadku wątpliwości proszę właściciela aparatu o kontakt z serwisem Canona w Warszawie" lecz nadal widzę te kropki i wężyki... więc mam oddać go jeszcze raz ?
Czy aparat jest na gwarancji?Czy płaciłeś za usługę.Czy kontaktowałeś się z serwisem reklamując usługę.Co to za serwis?
Żytnia? [Mamy przedstawiciela serwisu i wątek na forum,o czyszczeniu lustra ,matrycy też...]
Moim zdaniem jeśli to nie jest serwis "krzak" to:
Skontaktuj się i porozmawiaj ,najlepiej tak aby mieć dokumentację.np.e-mail.
Wylistuj co Cię boli i zarejestruj odpowiedż.Możesz się z nią podzielić z nami w tym wątku.
Wtedy decyzja co dalej.
Rozumiem zniecierpliwienie ale pospiech i emocje w sprawach technicznych na dobre nie wychodzą.