Szkła fajne, ale raczej nie kupię ani jednego z nich. A napewno nie 24-70/4 :-) To, co mi się najbardziej podobało w 24-105L to zakres, a i ten mógłby być trochę większy, tak do 135, wtedy takie szkiełko ma sens, można zrobić widoczek, kotleta, pobawić się w studio, odstawić amatorkę, nakręcić klip czy użyć jako makro (chociaż właśnie tutaj brakuje ze 30mm), w obecnych 24-70 fajne jest jedynie światło, przy czym nowa wersja nie ma sensu, bo za jej cenę nie ma problemu, żeby kupić 24-70/2,8L I i do tego 24-105/4L.

35 jest o tyle fajna, że dzięki IS oferuje nam przebitkę kilku EV względem L-ki w low-light, przy czym nie jest od niej dużo ciemniejsza. Tu z chęcią ogarnę sample i ewentualnie zgarnę, bo poza ceną nieźle to wygląda jako szkło na co dzień.