Byłbym dumny z siebie gdybym kupił sobie bilet do Japonii lub gdziekolwiek za free. Absolutnie nie widzę żadnej negatywnej kwestii moralnej skorzystania z tej promocji. W Alitalia jest posada CEO, tabuny innych managerów, informatyków i innych obiboków, którzy zgarniają ciężkie pieniądze za funkcjonowanie tej firmy i odwrotnie niż w Polsce to oni są wyłącznie odpowiedzialni za prawidłowość działania firmy w tym promocji lotów z/w Japonii. I tylko oni ponoszą moralną i materialną odpowiedzialność. Jeżeli ta linia lotnicza padnie przez to że sobie polatałem dzięki ich promocji po świecie za free to jest to tylko i wyłącznie ich wina. Zresztą ci co zamówili te bilety dostali maila:
Dear Customer,
Thank you for choosing alitalia.com.
We regret to inform you that your ticket purchase has not been processed.
Any amount debited on your account, will be credited back.
Your Alitalia Customer Center Team
Kupiłeś, zapłaciłes, zarezerwowałeś hotel, samochód itd a oni regret to inform you. Zwrócą ci twoje koszty ?
W internecie jest sporo ofert które robią z klientów idiotów i tylko możemy sobie pogadać do monitora, że ktoś nas usiłuje bezczelnie rolować.
Przykład - nazwa.pl - i dopiero jak dostaniesz fakturę dowiesz się że dostajesz zapłacone usługi na pół roku (jeśli ją przeczytasz uważnie), a z każdego słowa które do ciebie dociera spodziewasz się że na cały rok. Jak chcesz się dowiedzieć co jest grane to ci odpowiedzą, że przecież tak jest w regulaminie. Bardzo proszę znajdź mi to w regulaminie, który możesz sobie wyświetlić i przeczytać wiele razy.