Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: dla podróżników - loty za free

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 580

    Domyślnie Odp: dla podróżników - loty za free

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    No właśnie - uważasz, że nie jest hańbą wykorzystywanie z premedytacją cudzego błędu?
    Jak do tej pory nic nie napisałem o tych, którzy z tej "promocji" skorzystali, tylko o Alitalii. Bo co do ich premedytacji, intencji i świadomości nie mam pewności.

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez janmar Zobacz posta
    Teza że im szybciej przepadną pieniądze podatników ,tym lepiej jest dziwna.
    Pisałem powyżej. NIE PRZEPADNĄ. Pieniądze NIE PRZEPADAJĄ. Akcje sa nie materialne w dzisiejszych czasach.[A i materia nie ginie.]
    Pieniądze się przemieszcząją.Z jednej" kieszeni" do drugiej.
    Energia, materia i czas też nie giną, ale mogą zostać użyte w taki sposób, że staną się nie osiągalne do dalszego użycia. Jestem za tym, aby korzystali z nich Ci którzy ich nie marnotrawią. A uważam, że Alitalia marnotrawi energię np. swoich pracowników, która mogłaby być lepiej wykorzystana i dlatego uważam, że lepiej jak upadnie. Jej miejsce zajmie firma, która to samo dostarczy klientom marnując połowę zasobów nawet jeśli ma to być za większe pieniądze. Bo właśnie pieniądze po użyciu zawsze będą osiągalne tyle, że dla kogo innego.

    Cytat Zamieszczone przez janmar Zobacz posta
    Np. w tym wypadku masz nadzieję że mała cząstka wpadnie do Twojej kieszeni.
    Niby w jaki sposób miałoby się to stać w tym wypadku?
    Ostatnio edytowane przez michalab ; 23-10-2012 o 11:17

  2. #2
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: dla podróżników - loty za free

    Cytat Zamieszczone przez michalab Zobacz posta
    Jak do tej pory nic nie napisałem o tych, którzy z tej "promocji" skorzystali, tylko o Alitalii. Bo co do ich premedytacji, intencji i świadomości nie mam pewności.
    No proszę cię, na jakim świecie żyjesz?
    Kupowanie po kilka biletów na raz na różne loty w cenie wielokrotnie niższej niż rynkowa i przez stronę japońską (często zdarza ci się kupować bilety lotnicze na drugiej półkuli?) dokładnie o tym świadczy.
    Ostatnio edytowane przez Merde ; 23-10-2012 o 11:30
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 580

    Domyślnie Odp: dla podróżników - loty za free

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    No proszę cię, na jakim świecie żyjesz?
    Kupowanie po kilka biletów na raz na różne loty w cenie wielokrotnie niższej niż rynkowa i przez stronę japońską (często zdarza ci się kupować bilety lotnicze na drugiej półkuli?) dokładnie o tym świadczy.
    Wiesz korzystanie z promocji, choćby była na drugim końcu świata chyba jeszcze nie jest hańbą. Często promocje są ograniczone w taki sposób (np. poprzez liczbę dostępnych produktów), że firma dotkliwych strat nie poniesie nawet jeśli cel marketingowy nie zostanie osiągnięty. Świadomość tego, że to błąd, który może drogo kosztować chyba nie każdy kupujący te bilety musiał mieć, sama cena biletu w to czy inne miejsce jeszcze o tym nie świadczy.

  4. #4
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: dla podróżników - loty za free

    Cytat Zamieszczone przez michalab Zobacz posta
    Świadomość tego, że to błąd, który może drogo kosztować chyba nie każdy kupujący te bilety musiał mieć, sama cena biletu w to czy inne miejsce jeszcze o tym nie świadczy.
    To może być jakiś tam argument dla sądu (jeśli spór miałby się tak zakończyć), ale rozmawiamy tutaj między sobą, prywatnie.
    Temida jest ślepa, ja na szczęście nie.
    To, co tutaj uprawiacie (nie pierwszy raz zresztą, dlatego poniżej trochę wchodzę w dygresję), to jest nazwyklejsze naginanie faktów do wygodnej dla was teorii.

    Co mnie najbardziej bawi - ci sami ludzie często narzekają na poziom obsługi klientów w Polsce (nieuznawanie gwarancji pod byle pretekstem, tzw. "dupochrony" /nie zawsze zgodne z prawem/ w regulaminach itp.).

    Przyjmijcie wreszcie do wiadomości, że kultura w handlu (i nie tylko) zależna jest od postawy obu stron interesu.
    Dopóki istnieć będą tacy "nieświadomi" bezwzględni wykorzystywacze okazji, dopóty nie będzie "jak na zachodzie". Nie stać nas na to.

    Sto sprzedanych grubo poniżej kosztów biletów linia lotnicza wytrzyma, ale kilkadziesiąt tysięcy już niekoniecznie.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 580

    Domyślnie Odp: dla podróżników - loty za free

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Dopóki istnieć będą tacy "nieświadomi" bezwzględni wykorzystywacze okazji, dopóty nie będzie "jak na zachodzie". Nie stać nas na to.

    Sto sprzedanych grubo poniżej kosztów biletów linia lotnicza wytrzyma, ale kilkadziesiąt tysięcy już niekoniecznie.
    I wszystkie kupili Polacy. I wszyscy wiedzieli ile tych biletów Alitalia w tej cenie sprzeda. I wszyscy chcieli bankructwa firmy, której bilety właśnie kupili.
    Ostatnio edytowane przez michalab ; 23-10-2012 o 12:17

  6. #6
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: dla podróżników - loty za free

    Cytat Zamieszczone przez michalab Zobacz posta
    I wszystkie kupili Polacy. I wszyscy wiedzieli ile tych biletów Alitalia w tej cenie sprzeda. I wszyscy chcieli bankructwa firmy, której bilety właśnie kupili.
    Zdaję sobie sprawę, że kupowali nie tylko Polacy, ale jesteśmy na polskim forum i ograniczam się do nas samych. Uprzedzałem o dygresji (bo przypomniały mi się nie tak dawne dyskusje o kulturze w handlu internetowym czy o promocji w Merlinie).

    I nie, oczywiście nie posądzam o chęć zbankrutowania tych linii nikogo. Posądzam tylko o egoizm i nieliczenie się z konsekwencjami (które przecież łatwo przewidzieć).

    Jeszcze raz: sto sprzedanych grubo poniżej kosztów biletów linia lotnicza wytrzyma, ale kilkadziesiąt tysięcy już niekoniecznie.
    Ta pierwsza wielkość (konkretnych liczb oczywiście nie znam, użyta jest tylko jako przykład) to osoby rzeczywiście nieświadome (najprawdopodobniej w zdecydowanej większości Japończycy), reszta - sam zgadnij.
    Ostatnio edytowane przez Merde ; 23-10-2012 o 13:04
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  7. #7
    Początki nałogu Awatar grzegorzki
    Dołączył
    Apr 2009
    Miasto
    Cavan / Kielce
    Posty
    369

    Domyślnie Odp: dla podróżników - loty za free

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    No proszę cię, na jakim świecie żyjesz?
    Kupowanie po kilka biletów na raz na różne loty w cenie wielokrotnie niższej niż rynkowa i przez stronę japońską (często zdarza ci się kupować bilety lotnicze na drugiej półkuli?) dokładnie o tym świadczy.
    Byłbym dumny z siebie gdybym kupił sobie bilet do Japonii lub gdziekolwiek za free. Absolutnie nie widzę żadnej negatywnej kwestii moralnej skorzystania z tej promocji. W Alitalia jest posada CEO, tabuny innych managerów, informatyków i innych obiboków, którzy zgarniają ciężkie pieniądze za funkcjonowanie tej firmy i odwrotnie niż w Polsce to oni są wyłącznie odpowiedzialni za prawidłowość działania firmy w tym promocji lotów z/w Japonii. I tylko oni ponoszą moralną i materialną odpowiedzialność. Jeżeli ta linia lotnicza padnie przez to że sobie polatałem dzięki ich promocji po świecie za free to jest to tylko i wyłącznie ich wina. Zresztą ci co zamówili te bilety dostali maila:
    Dear Customer,
    Thank you for choosing alitalia.com.
    We regret to inform you that your ticket purchase has not been processed.
    Any amount debited on your account, will be credited back.

    Your Alitalia Customer Center Team
    Kupiłeś, zapłaciłes, zarezerwowałeś hotel, samochód itd a oni regret to inform you. Zwrócą ci twoje koszty ?
    W internecie jest sporo ofert które robią z klientów idiotów i tylko możemy sobie pogadać do monitora, że ktoś nas usiłuje bezczelnie rolować.
    Przykład - nazwa.pl - i dopiero jak dostaniesz fakturę dowiesz się że dostajesz zapłacone usługi na pół roku (jeśli ją przeczytasz uważnie), a z każdego słowa które do ciebie dociera spodziewasz się że na cały rok. Jak chcesz się dowiedzieć co jest grane to ci odpowiedzą, że przecież tak jest w regulaminie. Bardzo proszę znajdź mi to w regulaminie, który możesz sobie wyświetlić i przeczytać wiele razy.
    6D - EF 24-70/2.8L USM + EF 50/1.8 II + EF 70-300/4-5.6 IS USM + EF 85/1.8 USM - 580EX II + YN565EX + YN568EX- YN-622C - Bowens 500R kit + akcesoria
    Nie mnie się wtrącać biskupom w robotę.

  8. #8
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 580

    Domyślnie Odp: dla podróżników - loty za free

    Cytat Zamieszczone przez grzegorzki Zobacz posta
    Dear Customer,
    Thank you for choosing alitalia.com.
    We regret to inform you that your ticket purchase has not been processed.
    Any amount debited on your account, will be credited back.

    Your Alitalia Customer Center Team
    No niemożliwe, a to przecież taka przyzwoita firma, w przeciwieństwie do tych "oszustów" co te bilety kupili. Pewnie za to kasę oddadzą z odsetkami za czas przez jaki obracali Twoimi pieniędzmi ;-). A jeśli nawet nie to czyż, ich regret tego Ci nie zrekompensuje?

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •