Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: CISS wymiana na sztywniejsze rurki... gdzie je można kupić?

Bywalec

Domyślnie CISS wymiana na sztywniejsze rurki... gdzie je można kupić?

Cześć
    Mam do was pytanie... (bardziej do tych co drukują w studiach zdjęcia).
    Mam Canona ip4950, drukarka bardzo fajna, szybka. Tuszę oryginalne są... drogie... komplet 5 tuszy to wydatek ok 200zł... więc jest to dużo pieniędzy jak za kilkanaście ml atramentu... Obecnie drukuje na zmienikach ActiveJet. Jest zadowolony z jakości... nie wiem jak wygląda to na papierze foto ale sądzę, że wydruki były by naprawdę dobre zwłaszcza, że producent daje gwarancje na tusze. I co najważniejsze nie zatykają głowicy. Chciałem przejść jeszcze bardziej na ekonomiczne rozwiązanie... Jako, że jestem studentem to drukuje praktycznie co dziennie kilka stron materiałów. Więc tusze mi wystarczają na max 2 tyg...
    Kupiłem kiedyś zestaw CISS... idea jest super, ale wykonanie gorsze jest tych zbiorniczków i rurek... Mam nie miłe wspomnienia z tymi rureczkami... kilka razy zablokowały głowice w czasie pracy... nie wiele brakowało a mogło się coś stać...
    Zastanawiam sie czy aby nie lepiej było by wymienić tych rurek na sztywniejsze które nie będą się plątać ... one są zbyt hmm... miękkie... i się plączą... a tak nie powinno być.
    Teraz przeszukuje internet aby kupić rurki... ale od godziny nic sensownego nie znalazłem... :/
    Może wy coś doradzicie gdzie takie rureczki mogę znaleźć... i jaką średnice najlepiej wybrać aby tusz mógł spokojnie płynąć...

Początki nałogu Awatar Juriko

Domyślnie Odp: CISS wymiana na sztywniejsze rurki... gdzie je można kupić?

Rurki są połączone z głowicą, głowica jest w ruchu, nie sądzę że można tu zastosować sztywne rurki.
    Jeśli zależy ci na obniżeniu kosztów, zerknij na tusze PrintLab, są mniej więcej dwukrotnie tańsze od AvtivJet'ów.

Pełne uzależnienie Awatar jinks
    Miasto
    Kielce

Albo tzw. wieczne cartdridge