Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: [initial] Koncertowe Momenty Nieuwagi

Mieszany widok

initial
    Guest

Domyślnie [initial] Koncertowe Momenty Nieuwagi

Z wypiekami na policzkach, postanowiłam w końcu wygrzebać zakopane i zalegające gdzieś głęboko na dnie szuflady zdjęcia jakie zrobiłam. Niestety w żadnym z przypadków nie byłam w posiadaniu akredytacji, toteż fotografie są wykonane zza barierki. Ze mną jest tak, że doskonale wiem co chcę osiągnąć w kadrze, niestety wykonanie kuleje w porównaniu z tym, co ubzdurała sobie wyobraźnia. Dodam, że nigdy nie uczyłam się fotografii. Jestem totalnym amatorem - marzycielem. Ciekawi mnie opinia innych ludzi, dlatego liczę na konstruktywną krytykę, dzięki której moja miłość do emocji związanych z koncertami, być może obierze prawidłowy kurs...

1.

2.

3.

4.

5.

Może gdy tylko nie zamknę się w sobie, a szerzej otworze szufladę, wyciągnę z niej coś znacznie śmielszego.

Pełne uzależnienie Awatar Sergiusz
    Miasto
    mazowiecka wioska

Domyślnie Odp: [initial] Koncertowe Momenty Nieuwagi

Fajne!
    Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Warszawa

ja jestem amatorem wiec nie musisz brac moich uwag zbyt powaznie. mimo to odwaze sie ocenic
    1, 2 i 4 miejscami zbyt mocno przepalone. ja zrobilbym ciemniejsze na rzecz braku przejarania.
    albo mam cos nie tak z monitorem albo wszystkie sa nieostre :/ wydaje mi sie, ze poruszone. chyba lepiej uzyc krotszych czasow.
    wszystkie kadry centralne... na 4 ja bym ucial po prawej. na 5 odruchowo zrobilbym to samo ale przyznam, ze tak jak jest fajnie sie jednak prezentuje.
    najfajniejszy klimat maja dla mnie 3 i 5
    450d | 60d -> 7d | s10-20/3.5 -> c10-18/4.5-5.6 | c18-55/3.5-5.6 is II | s30/1.4 | c50/1.8 | s70-200/2.8 II

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Kraków

najlepsze 3 i 4
    wszystkie trochę nieostre, problemy z ekspozycją, kompozycją... ale jak na pierwszy raz - mogą być