O tym pisałem już dawno temu.
O tym pisałem już dawno temu.
Zaix, czy Ty czekasz aż skończy Ci się gwarancja? Idź przedstaw sprawę do Federacji Konsumentów, dowiedz się, jaka jest procedura postępowania. Powiedzą Ci co i jak. Pewnie każą wysłać pismo do sklepu lub serwisu. Będziesz przynajmniej wiedział na czym stoisz. Wątek ma już tyle stron, każdy chciałby pomóc i radzi jak potrafi ale trudno z tego wyciągać wnioski, ludzie uważają, że powinno być tak albo tak, mniej lub bardziej według swojego uważania, najwyraźniej jednak nie ma czystej i jasnej odpowiedzi, a Ty w końcu zostaniesz z niesprawnym sprzętem za 11 tys i tyle. Za długo zwlekasz, jeździsz do Niemiec, załatwiasz, próbujesz, musisz mieć anielską cierpliwość, tylko odpowiedz sobie, co Ci to dało do tej pory. Może czas wykopać topór wojenny.
Zanim wybierze się drogę sądową dochodzenia swoich roszczeń związanych z ew. odmową sprzedawcy uznania, że aparat jest niezgodny z umową, można się zwrócić o pomoc do rzecznika konsumentów i spróbować zaangażować go w swoją sprawę. Istnieje możliwość upoważnienia go do występowania do sprzedawcy w obronie konsumenckich praw i interesów kupującego. Może on też w razie niepowodzenia tej akcji wytoczyć w sądzie powództwo w takiej sprawie na rzecz konsumenta za jego zgodą.
No dokładnie i nie ma co dłużej czekać (bo i na co?) Zwróć się do kogoś, kto z urzędu zajmuje się tego typu sprawami.
A kolega Zaix to przypadkiem nie kupował "na firmę"?
Nie, to jest prywatny zakup.
Ostatnio edytowane przez zaix ; 14-05-2013 o 19:22
Canon: 5d3, 24-70 , 85 1.8
A gdybyś się decydował wyrzucać, do daj znać na priva![]()
Wyczerpałeś już tyle dróg i nerwów, że szkoda byłoby tak odpuścić, a pójść, przedstawić rzecznikowi sytuację, nie zaszkodzi. Zwłaszcza, że serwis czy też Canon Polska daje pokaz jak traktuje klienta z "ulicy"
Witam
Tylko czy aby na pewno sklep odpowiada za sprzęt, który był serwisowany przez różne serwisy (CSI i Niemcy).
Moim zdaniem niezgodność towaru z umową nie ma tutaj zastosowania tym bardziej , że minęło już pewnie 2 miesiące od chwili zaobserwowania usterki (ważna sprawa).
Pozdrawiam
Mirek
Może to nie 5d3 ale układ AF ten sam 1D X Product Advisory
EOS 5D Mark III, C24-70 f/2.8L, C70-200 f/4L IS, C85 f/1.8, C430 EX II