Reasumując można stwierdzić, że mając w X funduszy lepiej nie pakowac się w Canonie w jeden korpus za X złotych tylko zdywersyfikować ryzyko i kupić 3 lub 2 gorsze. Niezły kretynizm...
Reasumując można stwierdzić, że mając w X funduszy lepiej nie pakowac się w Canonie w jeden korpus za X złotych tylko zdywersyfikować ryzyko i kupić 3 lub 2 gorsze. Niezły kretynizm...
Canon: 5d3, 24-70 , 85 1.8
ta historia to jakaś kpina
wykup bilboard widoczny z okien Canon Polska z ładnym rysunkiem body, krótkim i treściwym hasłem
i odnosnikiem do stosownego www ...reklama dźwignią handlu
rozmawiałeś z kimś z Canon PL a nie tylko z serwisu ? może poproś CP o wyznaczenie kogoś kto przetestuje
aparat i dowiedzie nieudolności lub braku działań serwisu ?
Bym się zdziwił gdyby CP podjął rękawicę. Jedyna słuszną odpowiedzią jest odesłanie do serwisu. W ramach corpo sprzedaż i serwis to niezależne organizacje. Przerobiłem to w przypadku awaryjnego samochodu. Wysłałem skargę na poziom regionu. W odpowiedzi dostałem info, że skontaktuje się że mną lokalny serwis ...
Canon EOS 6D | C 24-105 f/4 L | C 70-200 f/4 IS L | C 1.4x | C 50 f/1.4 | C 85/1.8 | C 35/2.0 | 580EX
co do samochodów - znam przypadki rozwiązanych problemów w Berlinie z którymi w PL ASO sobie nie dawały rady
a jak wygląda mozliwość zlecenia ekspertyzy aparatu niezależnemu biegłemu ?
Panowie, wiecie jak jest. Canon odeśle mnie do serwisu, a serwis ustawi 50x ogniskową na centralnym i powie, że działa. Natomiast obok mojego korpusu będzie w obiegu masa innych, która działa precyzyjniej, w różnych warunkach i na bocznych i współpracuje z innymi obiektywami bez problemu. Wspomnę tylko przygodę z moim korpusem po wymianie bebechów i np. obiektywem 50 1.4. Wraca sprzęt po 2 bądź 3ej kalibracji. Sprawdzam go na 1m czy poniżej i backfocus. Wysyłam zdjęcia, że znów jest ewidentnie nie tak . W odpowiedzi dostaję zdjęcie od nich, że ustawili dobrze. Równie dobrze takie zdjęcie to jak mogę sobie zrobić na manualu i też będzie dobrze. Ich kompletnie nie obchodzi, że inne korpusy działają w pełnowartościowy sposób. Zrobili swoje...i. A jak było w przypadku Habakuka-podobnie. A moja ledwo kupiona, ubita fabrycznie i mydlana 35L-też było według nich dobrze i idealnie. Gołym okiem w sklepie sprzedawca to widział a profesjonalny serwisant nie?? Co to ma być za ekspertyza? A ciekaw jestem jakbym takie szkło przepuścił przez jakiś na prawdę miarodajny test bazujący na kontraście i podał wymierny wynik w porównaniu do większej próby statystycznej .Zresztą w erze imatestu, reikan focal i portali testujących AF różnych korpusów-wiadome jest, że ten sprzęt ma trafiać w punkt, wiadome też jest jakie wartości rozdzielczości powinien notować. Serwis To nie jest instytucja gdzie ludzie z pasją podchodzą do sprawy i nastawieni są na realną satysfakcję klienta sprawdzając rzetelnie sprzęt czy aby na pewno nie odstaję od produktu pełnowartościowego. To zwykły biznes jak robienie pasztetu z kurczaka gdzie wrzuca się zarówno dziób, łapy i flaki a pewnie też i część piór żeby zarobić.
Odnosząc się do rynku samochodowego-swojego czasu miałem samochód kupiony w salonie. Od nowości piszczało i trzeszczało zawieszenie non stop. Chyba oczywiste jest, że coś jest nie tak. W serwisie byłem co 2 tygodnie i smarowali jakimś smarowidłem i mówili, że się dotrze...bo nowy. Ja na to, że nigdy o czymś takim nie słyszałem. I smarowali tak bez skutku...jak kalibrują korpus...z tymże w samochodzie okazało się po 3 miesiącach, że producent podczas montażu nie ściągnął jakichś osłon w zawieszeniu, które to miały tylko umożliwić montaż. A jak dostali taką informację w serwisie to i skończyło się piszczenie zawieszenia jak ręką odjął i gdyby nie to to pewnie by smarowali do skutku podobnie jak kalibrują puszkę.
Canon: 5d3, 24-70 , 85 1.8
Ale jaki z tego wniosek? Jak szybko i skutecznie dostać w pełni wartościowy sprzęt potrzebny do pracy? Naprawiać w nieskończoność czy może założyć kilkuletnią sprawę w sądzie? Co można zrobić w naszych realiach? Ile już czasu panowie straciliście? Ile zleceń? Jak jest backup to można czekać, można też kupić backup, czyli kolejny egzemplarz bez wad, można też zmienić system... Tak czy inaczej, z korporacjami należy walczyć, ale trzeba się uzbroić w cierpliwość i zapewnić sobie na ten czas jakieś sprawne narzędzia do pracy, co się niestety wiąże z dodatkowymi kosztami :-(
no tak, pewnie telefonistka nie używa 5d3a tak serio to w ogóle mi nie do smiechu jak to czytam :/
a tutaj próbowałeś:
Canon Europe - Canon Poland PR contacts
pozdro.,
m.
__________________
Canon EOS 3P broken| 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | itd.
© mxw | mm | deviant | portrety | fotoloader